هشدار نسبت به افزایش سرقت خودرو در کشور

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور ضمن هشدار به افزایش سرقت خودرو در کشور، گفت: سرقت خرد شامل ربودن لوازم داخل خودرو می‌شود که افزایش این جرم نشان می‌دهد که نیازمند افزایش اقدامات تامینی خودروسازان هستیم.
وی با بیان اینکه پلیس آماده است تا نقطه نظرات تجربی خود را که بر اساس اطلاعات و اظهارات سارقان کشف کرده است، در اختیار وزارت صنایع، سازندگان خودرو و قطعات و ... قرار دهد، گفت: با آنکه اقدامات تامینی از سوی برخی از خودروسازان صورت گرفته است، اما نیازمند آن هستیم که ضریب امنیت خودروها ارتقا یابد؛ چرا که با افزایش ضریب ایمنی خودروها، زمینه مساعد برای سارقان از بین می‌رود.
خالقی‌فرد با بیان اینکه 76 درصد از پرونده‌های سرقت خودرو ظرف یک ماه کشف می‌شود، گفت: انتظار داریم سازمان‌های ذیربط اقداماتی را در راستای از بین بردن قصور و سهل‌انگاری‌شان در راستای مناسب‌سازی و افزایش امنیت خودروها انجام دهند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور در مورد میانگین زمانی سرقت خودرو در کشور، گفت: اگر زمینه مساعد برای سارقان حرفه‌ای وجود داشته باشد، می‌توانند به راحتی خودرو را بربایند.
وی با بیان اینکه در برخی خودروهای مدل پایین سارقان واقعا در چند ثانیه می‌توانستند خودرو را به سرقت ببرند، گفت: اما با توجه به اقدامات تامینی که از سوی برخی سازندگان اعمال شده است، نمی‌توان میانگین زمانی برای ربودن خودرو اعلام کرد.
خالقی‌فرد با اشاره به برخی اظهارات یکی از فرماندهان پلیس در مورد "ربوده شدن پراید ظرف 11 ثانیه" گفت: من سخنان این فرد را تایید نمی‌کنم، چرا که اقدامات تامینی این شرکت سازنده خودرو ارتقا یافته است.

چهارشنبه، 20 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-09 ساعت 10:01
خبر بعدی : سوریه؛ آزادی پاسداران زندانی در مقابل رهایی سوریها
خبر قبلی : افراد دور از نماز و مسجد جذب دشمن می شوند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -