احضار یازده عضو انجمن صنفی معلمان کردستان

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یازده عضو انجمن صنفی معلمان کردستان از سوی اجرای احکام دادگاه انقلاب سنندج احضار شدند.

بنا به اطلاع خبرنگار آژانس خبری موکریان، رامین زندنیا٬ بها ملکی٬ پیمان نودینیان، علی قریشی، کمال فکوریان٬ مصطفی سربازان، عزت نصرتی، پرویز ناصحی٬ محمد صدیق صادقی٬ هیوا احمدی و رضا وکیلی از جمله احضار شدگان می باشند.

بر اساس همین گزارش، اجرای احکام دادگاه انقلاب سنندج از آنان خواسته تا روز چهارشنبه بیستم دی ماه خود را به دادگاه معرفی کنند.

یادآور می گردد این افراد آذرماه سال جاری از طرف شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی سنندج به اتهام تبلیغ علیه نظام، هر کدام به چهار ماه حبس به مدت دو سال تعلیق، محکوم شده بودند.

***********

نارضایتی مردم بوکان از دستگاههای دولتی

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت : مردم بوکان از عملکرد دستگاه های خدمات رسان شاکی هستند.

به گزارش آژانس خبری موکریان و به نقل از منابع محلی، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: بیشترین شکایات مطرح شده توسط مردم بوکان از دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز، امور آب و فاضلاب و شهرداری ها مربوط بوده است.

وی در مورد شکایات مطرح شده توسط مردم در سطح شهرستان بوکان گفت: بیشترین شکایات مطرح شده توسط مردم به دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز، امور آب و فاضلاب و شهرداری ها مربوط بوده است.

نادرسلامت، مساعدت در زمینه دریافت وام و تسهیلات بانکی، درخواست برای تحت پوشش قرار گرفتن در نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی را از دیگر مواردی ذکر کرد که عمدتا در سطح استان توسط مردم مطرح شده است.

سلامت ادامه داد : 90 درصد از مشکلات مردم دراین شهرستان توسط ارگان های دولتی در بوکان قابل پیگیری و رفع شدن بوده ومابقی در مرکز استان و با حضور مدیران کل بررسی شده واز طریق سامانه الکترونیک استانداری در عرض یک هفته اعلام می گردد

چهارشنبه، 20 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-09 ساعت 10:01
خبر بعدی : افراد دور از نماز و مسجد جذب دشمن می شوند
خبر قبلی : انتخابات آزاد؛ رفسنجانی و احمدی نژاد باید توبه کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -