حمله کم‌سابقه رسانه نزدیک به احمدی نژاد به شریعتمداری

دیگربان: «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران با انتشار یادداشتی به طور غیرمستقیم حسین شریعتمداری٬ نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان را «شبه‌خودىِ متعصّبِ عقده‌اىِ بدفهمِ کج‌فهمِ فریب‌خورده» خواند.

این سایت روز سه‌شنبه (۱۹دی) در واکنش به یک یادداشت آقای شریعتمداری درباره رد انتقاد اصلاح‌طلبان از دولت احمدی‌نژاد٬ حملات تندی متوجه وی کرده است.

«شبکه ایران» از نماینده آقای خامنه‌ای در موسسه کیهان پرسیده آیا استفاده از درآمد‌های نفتی به اسم تبلیغات در جهت تضعیف دولت «نمک به حرامی حساب می‌آید یا خیر؟»

در این یادداشت همچنین از شریعتمداری پرسیده شده که چرا برخلاف نظر علی خامنه‌ای٬ بار‌ها دولت و محمود احمدی‌نژاد را «منحرف» دانسته است.

«شبکه ایران» در بخش دیگری از یادداشت خود این پرسش را از شریعتمداری پرسیده که چرا «شما سایر نهادهای قدرت را در بوته نقد گزنده خود قرار نمی‌دهید؟»

روزنامه کیهان که زیرنظر غیر مستقیم علی خامنه‌ای اداره می‌شود در دو سال گذشته حملات زیادی علیه احمدی‌نژاد داشته که همین مسئله باعث تیره شدن رابطه این موسسه با دولت شده است.

محمود احمدی‌نژاد آبان ماه سال ۱۳۸۶ به حسین شریعتمداری به عنوان «خوب‌ترین» منتقد دولت جایزه داده بود٬ اما این منتقد برگزیده دولت٬ سال‌هاست به صف مخالفان احمدی‌نژاد پیوسته است.

سه شنبه، 19 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-08 ساعت 18:01
خبر بعدی : توقیف ۲ قایق عربستان سعودی در آب‌های ایران
خبر قبلی : سرطان چینی، سوغاتی که ارزان وارد می‌شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -