صندوق قرض الحسنه جواد الائمه دزد از آب درآمد

جمعی از مالباختگان یک صندوق قرض‌الحسنه مقابل مجلس تجمع کردند

علاوه بر تجمع نمایندگان ۳ هزار نفر از مالباختگان صندوق قرض الحسنه جواد الائمه شهرستان ملارد مقابل مجلس جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی و ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به منظور عدم دریافت مطالبات خود مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی و ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به منظور عدم دریافت مطالبات خود مقابل مجلس تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خانه ملت گفت: مطالبات ما از سال ۸۶ است و مبلغ آن بین یک میلیون تا ۴ میلیون تومان متغیر است؛ یکی دیگر از تجمع کنندگان در این رابطه می گوید چرا مطالبات ما باید به بخش خصوصی داده شود تا آنها این اعتبارات را به کار گیرند.

هم چنین نمایندگان ۳ هزار نفر از مالباختگان صندوق قرض الحسنه جواد الائمه شهرستان ملارد امروز مقابل مجلس تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اینکه تعداد مالباختگان این صندوق حدود ۳ هزار نفر است گفت: این مبلغ حدود ۱۳ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه جواد الائمه شهرستان ملارد حدود ۳ سال و از سال ۸۹ بدون مجوز در شهرستان ملارد در حال فعالیت است گفت: بعد از پیگیری های ما از دادستان به ما اعلام کردند که مجوز فعالیت این صندوق از سوی دادستانی صادر نشده است.

این مالباخته همچنین اظهار داشت: حتی اجازه شکایت از فعالیت بدون مجوز این صندوق را به ما نمی دهند.

این در حالی است که براساس دستورالعمل بانک مرکزی هیچ یک از مؤسسات اعتباری مجوز استفاده از اسامی مقدس را ندارند.

سه شنبه، 19 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-08 ساعت 17:01
خبر بعدی : آلودگی هوا موجب افزایش بیماری یرقان در نوزادان
خبر قبلی : رضایی: قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -