سپاه پاسداران: پاسخ رد حسن خمینی به اصلاح طلبان

جام جم آنلاين: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات آینده در سال 92 را مرگ و حیات فتنه گران دانست و اظهار داشت: اصلاح طلبان چند بار به سراغ سید حسن خمینی رفته اند تا وی را برای انتخابات مطرح کنند، اما نپذیرفته است.

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه خروش عاشوراییان صبح دوشنبه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مرتضی مؤمنی فر فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ورامین، تعدادی از مسئولان شهرستان و عده کثیری از مردم ورامین در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

سردار علی اشرف نوری در این مراسم با تشریح خصوصیات فتنه گفت: در فتنه ظاهر افراد با یکدیگر تفاوتی نمی کند، نمی توان گفت که چون آن آقا لباسش با این یکی فرق دارد، دوست است یا دشمن، این از خصوصیات فتنه است.

وی با بیان اینکه فتنه ها پایان نخواهند پذیرفت، افزود: تا زمانی که حق و باطل وجود دارد، این دو با هم در ستیز هستند و لذا اگر گمان کنیم فتنه ها که نوعی از جنگ شیطان علیه حقیقت است، پایان می پذیرد در اشتباهیم، باید هوشیار و مراقب باشیم، یک روز جنگ هشت ساله را تحمیل می کنند، یک روز حمله فرهنگی و فتنه و امروز هم جنگ اقتصادی را علیه ایران رقم زده و کشور را تحریم کرده اند.

سردار نوری تحریمها را از الطاف الهی دانست و بیان داشت: تحریمها سه مزیت آشکار برای اقتصاد کشور دارند؛ اول اینکه نفت ایران را نمی خرند سبب می شود نفت کشوری مانند عربستان که جایگزین نفت ایران را صادر می کند، بسیار زودتر از ایران تمام شود، دوم آنکه در زمانی که نفت تمام این کشورها تمام می شود، قیمت نفت بسیار بالا خواهد بود و آن زمانی است که ایران هنوز نفت دارد.(مهر)

دوشنبه، 18 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-07 ساعت 12:01
خبر بعدی : سوریه؛ تمام سرمایه گذاریهای رژیم تهران به باد رفت
خبر قبلی : شكايت سازمان بازرسی از آخوند طرفدار احمدی نژاد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -