رسوایی اخلاقی دبیرکل یکی از مراکز اقتصادی مهم

عصر روز: رسوایی اخلاقی این بار در یکی از مراکز مطرح اقتصادی. روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان برگزاری جلسه هیات نمایندگان این مرکز اقتصادی، خانمی که سابقا از کارمندان مرکز مزبور بوده و چندی قبل از مرکز اخراج شده است خود را به محل تشکیل جلسه می رساند.

این مرکز مزبور بلافاصله تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه را اخراج و عنوان می کند از آنجا که موضوع به بحث بودجه مربوط می شود جلسه کاملا غیر علنی است و با پرخاشگری خبرنگاران را از ساختمان مرکز مزبور اخراج می کند.

خانم پس از ورود به جلسه با حالت خاص عصبی مسائلی را درباره هشت سال روابط نزدیک و خاص با دبیر کل مرکز مزبور را مطرح می کند.، در این حین، دبیر کل به لحاظ عصبی از هوش رفته و برخی از اعضای مرکز با رساندن خود به فرد شاکی قصد آرام کردن وی را داشتند که نهایتا موفق نمی شوند.

این فرد پس از آن جلسه اقدام به افشای روابط خود در فیس بوک کرده است و حتی در این زمینه فیلمی گویا نیز از همشنینی خاص خود با اقای دبیر کل را روی شبکه های اجتماعی قرار داده و با بیان اینکه برخی از اعضای مرکز اقتصادی خاص با تتمیع و تهدید قصد ساکت کردن وی را داشتند تهدید کرده در صورت ادامه این رویه اسناد و فیلم های بیشتری را از روابط خود منتشر خواهد ساخت.

در همین حال این مرکز با کمک خبرنگار یکی از خبرگزاری های وابسته در تماس های مکرری که با خبرنگاران داشتند، خبرنگاران خبرگزاری ها را با تهدید یا تطمیع از انتشار خبر مربوط به وقایع این جلسه منع کردند.

خانم «الف. د» ادعا می کند بابت اخراجش از مرکز و قطع رابطه دبیر کل شکایت نیز کرده و دادگاه هم برای شکایت وی تشکیل شده است و در آینده نزدیک اسناد بیشتری را منتشر خواهد کرد.

باید دید نهادهای مسئول در مقابل این مسئله چه واکنشی نشان خواهند داد.

دوشنبه، 18 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-07 ساعت 01:01
خبر بعدی : واژگونی مینی‌بوس معلمان در چهارمحال
خبر قبلی : ترک تحصيل اجباری دختران دانش آموز کلاسهای مختلط


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -