ایران اسلامی؛ پدر معتاد دختر 3 ساله‌اش را فروخت

به گزارش جنوب نیوز، روزنامه بهار نوشت: مرد جوانی که دختربچه سه‌ساله خود را فروخته است، در شهرستان نیشابور خراسان‌رضوی دستگیرشد و هم‌اکنون تلاش برای یافتن این دختربچه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور روز گذشته با اعلام این خبر گفت: «زن جوانی با در دست داشتن حکم جلب شوهرش با مراجعه به کلانتری 11 این شهرستان گفت که با همسر شیشه‌ای خود اختلافاتی داشته و چند ماه قبل از خانه قهر کرده است، اما از حدود سه ماه پیش متوجه شده شوهرش دختر سه‌ساله‌شان را به مبلغ یک‌میلیون تومان به فردی ناشناس فروخته است.»

سرهنگ محمدحسن امیری ادامه داد: «با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، ماموران کلانتری 11 وارد عمل شدند و متهم پرونده را دستگیر کردند.»

جوان 25ساله در برابر شواهد موجود اعتراف کرد که دخترش را به فردی ناشناس فروخته است. به گفته سرهنگ امیری، کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در پیگیری اطلاعاتی این پرونده با اخذ نیابت قضایی به شهرستان زنجان اعزام شدند، اما نشانی‌ها غیرواقعی بود و اثری از دختر سه‌ساله پیدا نشد.

فرمانده پلیس نیشابور گفت: «پلیس در این پرونده با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافته است که امیدواریم به‌زودی دختر‌بچه سه‌ساله به آغوش مادرش بازگردانده شود.»

چهارشنبه، 13 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-02 ساعت 13:01
خبر بعدی : ادعای شکار دو فروند دیگر پهپاد آمریکايی
خبر قبلی : ایران اسلامی؛ زورگیری از پیرزن 80 ساله در نطنز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -