شایعه بركناری وزیر كشور و واکنش احمدی نژاد

احمدی نژاد با بیان اینكه هیچ تصمیمی در دولت در خصوص بركناری معاون اول رییس‌جمهور و وزیر كشور و تغییر و تحولات در دولت اتخاذ نشده است، گفت: اگر هم قرار باشد تصمیمی اتخاذ شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

به گزارش نیمروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعاتی در خصوص بركناری معاون اول رییس‌جمهور و وزیر كشور و تغییر و تحولات در دولت گفت: در این خصوص هیچ تصمیمی در دولت اتخاذ نشده و اگر هم قرار باشد تصمیمی اتخاذ شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رییس جمهور با بیان اینكه دولت با مردم رودربایستی و پنهان كاری ندارد، گفت: ما همه در خدمت مردم هستیم و این وظیفه اصلی دولت است و بنده به عنوان مربی این تیم در نهایت نفع تیم را خواستارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره غیر قانونی بودن ادامه سرپرستی نیكزاد بر وزارت ارتباطات در پی تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان گفت: در این خصوص اگر قانونی با رعایت همه مراحل تصویب شود، همه باید آن را اجرا كنند، اما باید توجه داشت كه اینگونه مسایل، مسایل مهم كشور نیست.

احمدی نژاد در خصوص بودجه سال آینده كشور نیز گفت: بودجه در معاونت و شوراهای زیرمجموعه دولت به سرعت در حال طی كردن مراحل كاری بوده و در نهایت برای تصویب به دولت خواهد آمد.

رییس جمهور تصریح كرد: در تنظیم لایحه بودجه پیش از آنكه بخواهد در دولت مطرح شود، موارد به صورت جز به جز و با رعایت پیش‌بینی‌های درآمدی و هزینه‌های آینده مورد بررسی قرار گرفته و جمع‌بندی نهایی آن در دولت است.

احمدی نژاد ادامه داد: در تنظیم لایحه بودجه سال آینده تلاش می‌كنیم تا نیاز به ارز نفتی در بودجه را یا به طور كامل قطع و یا آن را تا حدی به حداقل برسانیم كه نیاز به آن جدی نباشد.

چهارشنبه، 13 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-02 ساعت 11:01
خبر بعدی : واکنش رژیم به اظهارات مرسی و مذاکره با آمریکا
خبر قبلی : سرود "دايه دايه وقت جنگه"؛ احضار فعال کارگری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -