می خواهند جام زهر را در حلق رهبر فرو کنند

دیگربان: علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه با اعلام اینکه امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی «بستگی به مردم» دارد گفت «دشمنان» قصد دارند با فشار‌های اقتصادی به علی خامنه‌ای «جام زهر» بدهند.

به گزارش روز دوشنبه (۱۲ دی) پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان٬ آقای سعیدی این مطلب را در جمع گروهی از روحانیون و نیرو‌های نظامی شهر شاهرود بیان کرده است.

وی گفته که «دشمن می‌خواهد با بحران‌سازی اقتصادی مانند زمان صلح که امام راحل جام زهر را نوشید عمل کنند و رهبری فرزانه انقلاب را وادار به مذاکره {با آمریکا} کنند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه افزوده است: «مذاکره با آمریکا یک بازی و دامی است برای ملت ما که توسط دشمن گسترانده شده است تا باعث نابودی نظام شود.»

وی با بیان اینکه «امروز حفظ کیان اسلام بستگی به مردم دارد» از مقام‌های جمهوری اسلامی خواسته مردم را در خصوص «استحاله و براندازی نظام» توجیه کنند.

جمهوری اسلامی با تشدید تحریم‌های بین‌المللی در شرایط بغرنج سیاسی٬ اقتصادی و اجتماعی قرار گرفته٬ اما علی خامنه‌ای اعلام کرده در برابر فشار‌های ناشی از این تحریم‌ها مقاومت خواهد کرد.

حامیان آقای خامنه‌ای تلاش‌ها برای همراهی مردم با سیاست‌های وی را از مدت‌ها پیش آغاز کرده و از مردم می‌خواهند در برابر فشار تحریم‌ها مقاومت کنند تا نظام بتواند به برنامه هسته‌ای خود ادامه دهد.

سه شنبه، 12 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-01 ساعت 18:01
خبر بعدی : پیام تسلیت برای زنده یاد سیروس آرین پور
خبر قبلی : مزدوران اسد شماری از مخالفان را سر بریدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -