برگزاری همایش اقتدار و بصیرت در برخی شهرهای ایران

جوان آنلاین (پاسداران): همزمان با سومین سالروز بلوغ فکری و سیاسی ملت بزرگ ایران در حماسه ۹ دی، همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در قروه برگزار شد.
فرماندار قروه در این مراسم با بیان این که ۹ دی موجب محکم ترشدن پیوند ناگسستنی مردم با ولایت شد، از این حماسه به عنوان خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی یاد کرد.
محمدرسول شیخی‌زاده با بیان این که در صورت تحقق اهداف فتنه گران آسیب‌های جدی به انقلاب وارد می شد، اظهار کرد: تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در مدیریت و مهار فتنه و آشکارسازی ابعاد آن برای جامعه، بصیرت و حضور هوشمندانه و سریع مردم ایران، حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی ۱۳۸۸ را در سراسر کشور به جریان انداخت و ملت ایران پس از روشن شدن تقابل آشکار این جریان با اسلام، نظام و رهبری، با درک درست از یک نیاز تصمیم گرفتند.
وی افزود: تقویت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن، تقویت اتحاد و انسجام ملی، تقویت پیوند جامعه با ارزش‌های دینی به ویژه محرم و عاشورا، تقویت پیوند اسلام و جمهوریت و پیوند عمیق و بیشتر ملت ایران با ولایت و مقام معظم رهبری را می‌توان از برکات فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی نام برد.
جانشین سپاه بیت المقدس کردستان هم در این مراسم گفت: در نهم دی ماه سال ۸۸ ملت ولایتمدار ایران اسلامی با همدلی و هم صدا به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و ترفندها و توطئه‌های شوم و شیطانی مزدوران داخلی و خارجی را در براندازی نظام اسلامی بشدت محکوم کردند.
سرهنگ حمزه‌علی علیخانی ایمان و باور و اعتقادات دینی مردم، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری ،بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و حماسه عاشورای امام حسین (ع) با مهار فتنه، طومار این توطئه شوم را درهم پیچیدند.

دوشنبه، 11 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-31 ساعت 10:12
خبر بعدی : شمارش معکوس حيات جانوری درياچه اروميه
خبر قبلی : ورود روزانه 1600 نفر به زندان‌های حکومت اسلامی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -