مخالفت احمدی​نژاد با نامزدهای مورد حمایت خامنه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق زیباکلام گفته، هر چقدر به انتخابات 24 خرداد 92 نزدیک می شویم، اختلافات بیشتر و بیشتر خواهد شد. آنچه مشخص است این است که احمدی نژاد کسی نیست که به این سادگی ها مانند خاتمی و رفسنجانی بپذیرد که دیگر در مملکت کاره ای نیست.

وی ابراز عقیده کرد: تمام اصولگرایانی که فکر می‌کنند بعد از 24 خرداد 92 احمدی نژاد به دانشگاه علم و صنعت برود و در آنجا چند واحد درس بدهد و یا عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شود، سخت در اشتباهند و وی به این سادگی ها از قطار قدرت پیاده نخواهد شد.

زیبا کلام سازوکار ورود اصولگرایان به انتخابات را اینگونه برشمرد: ورود اصولگرایان به انتخابات بستگی به احمدی نژاد دارد، جریان منتسب به احمدی نژاد است که حاضر به تمکین از رهبری اصولگرایان نیست، اصولگرایان مخالف احمدی نژاد از خدا می خواهند که احمدی نژاد بپذیرد که آقای ولایتی ، حدادعادل و یا لاریجانی رئیس جمهور بشود، ولی مطلقا احمدی نژاد این را نخواهد پذیرفت.

این فعال سیاسی گفت: احمدی نژاد در وهله اول تلاش می کند تا رحیم مشایی تایید صلاحیت بشود. اگر احمدی نژاد به این نتیجه برسد که مخالفت با رحیم مشایی آنقدر زیاد هست که نمی تواند بر روی وی حساب کند به سراغ گزینه های دیگری می رود.

دوشنبه، 11 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-31 ساعت 10:12
خبر بعدی : ويرانی های زلزله ودلواپسی های نجيبانه زلزله زدگان
خبر قبلی : جانشین برادر لاریجانی منصوب شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -