موسوی و کروبی؛ عقب نشینی بادامچیان و علم‌الهدی

دیگربان: احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و اسد‌الله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه از اظهارات خود درباره رهبران «جنبش سبز» عقب‌نشینی کردند.

آقای علم‌الهدی سه روز پیش در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود نباید میرحسین موسوی و مهدی کروبی را «فتنه‌گر» نامید.

امام جمعه مشهد روز یکشنبه (۱۰ دی) پس از افزایش انتقاد‌ها نسبت به وی٬ به سایت «تسنیم» گفته است: «برخلاف آنچه رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی به نقل از من منتشر کرده‌اند، موسوی و کروبی را هم فتنه‌گر می‌دانم و هم بستر فتنه.»

وی افزوده که «اعتقاد بنده این است که آمریکا و انگلیس در رأس فتنه قرار داشتند، اما آقایان موسوی و کروبی برای این فتنه‌ بسترساز شدند و خودشان هم فتنه‌گر بودند.»

علم‌الهدی روز شنبه (۹ دی) در گفتگویی دیگر با خبرگزاری فارس اضافه کرده که موسوی و کروبی «باغی» {شورشی} هستند و باید محاکمه شوند.

اسد‌الله بادامچیان نیز که هفته گذشته ادعا کرده بود محمد خاتمی از طریق اکبر هاشمی رفسنجانی برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات به علی خامنه‌ای نامه‌ای نوشته٬ اظهارات خود را رد کرد.

آقای بادامچیان به سایت «نما» گفته است: «من گفته‌ام گویا خاتمی طی پیامی به واسطه هاشمی از رهبری در خواست کرده تا راهی برای حضور اصلاح طلبان باز شود و صحبتی از نامه نکرده بودم.»

روزنامه الکترونیکی «شما» وابسته به حزب موتلفه نیز امروز عنوان نخست خود را به این موضوع اختصاص داده و از برخی رسانه‌های محافظه‌کار به خاطر انتشار این خبر که آن را «ناقص» خوانده٬ به شدت انتقاد کرده است.

یکشنبه، 10 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-30 ساعت 10:12
خبر بعدی : با افزايش تحريم‌‌ها تنگه هرمز را می‌بندیم
خبر قبلی : یک ایرانی از ملکه انگلیس لقب "سر" گرفت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -