بین ادامه ‌کار احمدی‌نژاد و نظام یکی را انتخاب کنید

دیگربان: سایت «بازتاب امروز» با انتقاد از افزایش اقدامات «تنش‌زای» احمدی‌نژاد٬ به طور غیرمستقیم از علی خامنه‌ای خواست بین ادامه کار دولت دهم به هر قیمت و اداره کشور یکی را انتخاب کند.

این سایت محافظه‌کار روز شنبه (نهم دی) بدون آنکه به نام رهبری جمهوری اسلامی اشاره کند٬ خطاب به وی نوشته است: «اگر قرار است این دولت به هر قیمتی بماند، مجلس و قوه قضائیه را منحل کنید.»

«بازتاب امروز» افزوده که «اگر به مجلس و قوه قضاییه اجازه داده نمی‌شود تا به تخلفات و اتهامات برخی مقامات ارشد دولت رسیدگی کنند و وظیفه نظارتی خود را انجام دهند، حداقل این دو نهاد منحل شوند.»

از علی خامنه‌ای به عنوان عالیترین مقام جمهوری اسلامی و تنها فردی یاد می‌شود که مانع از برخورد قوه قضائیه و مجلس با تخلفات احمدی‌نژاد و نزدیکانش شده است.

خامنه‌ای چندی پیش مانع طرح سئوال از احمدی‌نژاد شد و آن‌طور که محافظه‌کاران پیش‌تر اعلام کرده‌اند دستور داده تا پرونده «فساد اقتصادی» برخی اعضای کابینه دهم مسکوت بماند.

گروهی از محافظه‌کاران طی دو سال گذشته بار‌ها خواستار استیضاح و برکناری احمدی‌نژاد از قدرت شده‌اند٬ اما خامنه‌ای به آن‌ها توصیه کرده دولت دهم را تا پایان دوره‌اش تحمل کنند.

هفته گذشته نیز غلامحسین الهام٬ سخنگوی دولت به شکست تلاش محافظه‌کاران در سرنگونی احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت که رهبر جمهوری اسلامی مانع اجرای پروژه سقوط دولت دهم شده است.

شنبه، 9 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-29 ساعت 10:12
خبر بعدی : «نمره۲۰ کابینه» به «هلوی دولت» پیوست
خبر قبلی : احمدی نژاد خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -