امام جمعه: توان مقابله نظامی با اسرائیل را داریم

تبریز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ایران توان مقابله نظامی با اسرائیل را دارد و در صورتیکه اسرائیل پا از گلیمش درازتر کند، پاسخی دندان شکن خواهد دید.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه شهرستان تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا فکر می کنند که اگر حکومت سوریه را ساقط کنند ، دیگر کل دنیا را تصاحب خواهند کرد ولی باید بدانند که تلاویو هم در تیررس موشک های ایران و هم در تیررس موشک های حزب الله قرار دارد.

وی در ادامه گفت: اسرائیل و آمریکا این را بدانند که اگر کوچکترین تجاوزی داشته باشند در عرض چندین ساعت تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

آیت الله مجتهد شبستری در ادامه گفت: تروریست ها که توان مقابله نظامی با ارتش سوریه را ندارند در مرحله دیگری از اقدامات خود می خواهند به سلاح های شیمیایی متوسل شوند ولی این اقدام ننگین آن ها را هم جامعه مسلمانان و هم جامعه مسیحیت محکوم می کند.

وی افزود: بشار اسد با بلاغ بودجه سال 2013 به استکبار جهانی ثابت کرد که حکومت تحت سیطره خود اوست و اجازه نخواهد داد که هیچ متجاوزی ، حکومت اسلامی این کشور را ساقط کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم ترین بند قانون اساسی مصر گفت : مهم ترین بند قانون اساسی مصر این است که اسلام تنها منبع تدوین قانون اساسی خواهد بود که بیش تر از 64 درصد مردم مصر به این قانون اساسی رای مثبت دادند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یوم الله 9 دی و اشاره به روند اقدامات معاندانه مزدوران داخلی و معاندان خارجی گفت: امنیت موجود در کشور در سایه ولایت فقیه است و باید قدر این نعمت را بدانیم چرا که استقلال ایران اسلامی نیز با تبعیت مردم از ولایت فقیه محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خصوص انتخابات آینده در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم فهیم و آگاه ایران ، اینبار باید آماده تر و پرشورتر از همیشه در صحنه انتخابات شرکت کرده و با انتخاب شخص ولایت مدار و اصلح ، بار دیگر نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزند.


آدينه، 8 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-28 ساعت 13:12
خبر بعدی : جزئیات فوت دومین دانش آموز شین‌آبادی
خبر قبلی : یکی از خصمانه ‌ترین تدابیر روسیه علیه آمریکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -