احمدی‌نژاد: ملت کار را یکسره خواهد کرد

رئیس جمهور گفت که نمی​خواهد کار نیمه کاره خنس برای دولت بعد برجای بگذارد. به گزارش خبرآنلاین، بخش پایانی سخنان محمود احمدی​نژاد در گفت و گوی تلویزیونی امشب، رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت. او از سنگ اندازی​های دشمن سخن گفت و با بیان اینکه اگر همه جلوی آن بایستیم پیروزیم، ادامه داد: همه باید دست به دست بدهیم.
وی با بیان اینکه خیلی از مسائل را ملت باید حل کنند، ادامه داد: دشمن ما را تحریم کرده است و این ملت است که باید کار را یکسره کند. برخی مسائل و اختلافات داخلی هم هست. ملت کجا کار را یکسره می​کند؟ اما ملت باید در انتخابات کار را یکسره کند. انتخابات صحنه عظیم انرژی ملت است که هم نشاط در داخل ایجاد می کند و هم در فضای بین الملل، تغییر ایجاد می کند.
به گفته وی، 49 میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.
رئیس جمهور در پاسخ به اینکه برنامه شما برای انتخابات ریاست جمهوری و تحویل دولت دهم به دولت یازدهم چیست؟ هم گفت: انشالله که کار نیمه کاره خنس برای دولت بعد نگذاریم. هدفمندی را جمع و جور کنیم و شسته رفته تحویل دولت بعد بدهیم. روزی که من ریاست جمهوری را از مردم گرفتم دارای شئوناتی بود که آن را تحویل منتخب بعدی می دهم. دولت به حمدالله می خواهد بستر را به گونه ای فراهم کند که همه بتوانند شرکت کنند و همه پشتیبان و یار ملت باشند. احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد. اما کسانی هستند که فکر می کنند بهتر از مردم تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند در حالی که خود رهبری هم گفتند فقط یک رای دارند.
وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب می گویند من یک رای بیشتر ندارم، اضافه کرد: هر کسی که گوشه​ای یک رسانه​ای دارد، فکر نکند می تواند به جای مردم تصممی بگیرد! اراده ملت باید شکل بگیرد. انشالله چنین می​شود و شاهد حضور حداکثری قاطع خواهیم بود تا بدخواهان با تماشای عظمت و اقتدار ایران حساب کار دستشان بیاید. این امر در حل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی موثرخواهد بود.
احمدی​نژاد بار دیگر از رهبری یاد کرد و با بیان اینکه «نظر رهبری انقلاب همین است که انتخاباتی با شکوه برگذار شود»، متذکر شد: این بداخلاقی​ها و مساله ارز و مرز و اینها موقت است. یک چاله ای درست شده، یک ماشینی در آن می​افتد و در می​آید. ماشینی ممکن است دچار پنچری شود، اما باز هم در می​آید. ملت متوقف نمی​شود و به پیش می​رود.
رئیس جمهور در پایان سخنانش بار دیگر ار مردم تشکر کرد و افزود: بارها تشکر کرده​ام اما باز هم از خدا تشکر می کنم. اگر نقصی هست از ما است از برنامه نیست. از امام عصر هم به دلیل عنایت ویژه اش به ملت ایران تشکر می کنم. بیشترین همکاری را در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بخش حمل و نقل کرد. از مجلس و قوه قضاییه و حمایت های رهبری هم متشکرم. امیدوارم با یک همت ویژه و دست در دست هم، دشمنان یکبار دیگر شکست بخورند.
در پایان این گفت و گوی تلویزیونی حیدری مجری برنامه ابراز امیدواری کرد که در فرصت دیگری تا اوایل بهمن ماه درباره اقتصاد کلان کشور گفت و گویی با رئیس جمهورانجام شود که با نظر موافق احمدی​نژاد همراه شد.

یکشنبه، 3 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-23 ساعت 00:12
خبر بعدی : تجاوز و... در آکادمی فوتبال جمهوری اسلامی
خبر قبلی : 60 درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -