قوه قضائیه باید با احمدی‌نژاد برخورد كند

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اظهارات اخیر احمدی‌نژاد با این مضمون كه ۶۰ درصد مطالبات در دست ۳۰۰ نفر در كشور است گفت: ‌ در قوه مجریه، بر اساس قوانین دائمی یا بودجه سالیانه، تصویب می‌شود كه تسهیلاتی به افرادی برای ایجاد اشتغال و مواردی از این قبیل پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، حیدرپور اظهار داشت: ‌ تنظیم كننده این تسهیلات و پول‏، مسئولین دولت زیر نظر رئیس دولت هستند بنابراین اگر این حرف درست باشد مسئولیتش با شخص رئیس دولت است.

وی ادامه داد: ‌ مسئول اعطای وام و تسهیلات بانكی وزارت اقتصاد و پیشتیبان آن هم (چه ریالی و چه ارزی) بانك مركزی است كه باید بسته‌های پولی را فراهم كند. مسئول این اتفاق احمدی‌نژاد است و او باید مسئولیت پذیر باشد و بگوید ما مسئولیت می‌پذیریم.

عضو كمیسیون امنیت ملی با تاكید بر اینكه این گفته وی فرار به جلو است یادآور شد: ‌ اتفاقی افتاده است و مسئولین دولت كوتاهی كرده‌اند و الان می‌خواهند این مساله را پنهان كنند.

وی در پاسخ به این سوال كه اگر ایشان لیستی دارد چرا این افراد را به قوه قضائیه معرفی نمی‌كند؟ خاطرنشان كرد: ‌ اگر اسامی را منتشر كند، ممكن است دوستانش جزو این افراد باشند. بنابراین اسامی را منتشر نمی‌كند و او فقط برای مصارف انتخاباتی در این ایام این حرف‌ها را مطرح می‌كند.

حیدرپور با اشاره به اینكه بانك‌ها در تابعیت وزیر بودند و وزیر در تابعیت رئیس دولت افزود: ‌ هم وزارت اقتصاد و هم بانك مركزی در تابعیت رئیس جمهور هستند. او باید به عنوان تظلم خواهی نام این افراد را معرفی كند و این تشویش اذهان عمومی است كه بگویند ما لیستی داریم اما منتشر نمی‌كنیم چراكه با این كار‌ها و حرف‌ها از جمهوری اسلامی چیزی باقی نمی‌گذارد.

وی در پایان با تاكید بر اینكه این رفتار‌ها پتك كشیدن به بدنه جمهوری اسلامی است خاطرنشان كرد: ‌ از قوه قضائیه می‌خواهیم با این نگاه رئیس دولت و این مدل از حرفهای وی برخورد كند.

حیدرپور در پایان گفت: ‌ اگر روزی كه ایشان در مناظره‌ها آنطور صحبت می‌كرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند.

آدينه، 1 دی ماه 1391 برابر با 2012-12-21 ساعت 12:12
خبر بعدی : ناتو: پرتاب مجدد موشک های اسکاد در سوریه
خبر قبلی : يک آمريکايی در کره شمالی بازداشت شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -