سومین مسافر انتخاباتی استان هاشمی

هر چه هاشمی رفسنجانی در سفر تبلیغاتی اش به استان زادگاه خود ناموفق بود، برخی دیگر از کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری در این زمینه گوی سبقت را از پیر سیاسی کشور ربوده اند. / گفتنی است؛ برخی رسانه ها از دکتر ولایتی بعنوان گزینه احتمالی طرح وحدت هاشمی رفسنجانی نام برده اند.
هر چه هاشمی رفسنجانی در سفر تبلیغاتی اش به استان زادگاه خود ناموفق بود، برخی دیگر از کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری در این زمینه گوی سبقت را از پیر و خاستگاه اصلاحات ربوده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سفر غلامعلی حداد عادل به کرمان و اظهارات وی در خصوص عدم رقابت با قالیباف و ولایتی، با انتقاد برخی رسانه های دانشجویی و ارزشی و جوانان انقلابی روبرو شد که این سخنان شائبه انگیز خط و مشی گفتمانی حداد عادل را در نگاه طبقه ای موثر از جامعه متزلزل کرد که امید است وی اشتباه فاحش استراتژیک برخی اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم که منجر به راه یابی تعدادی از ساکتین فتنه به مجلس شد را تکرار نکند.

این اظهارات حداد عادل در دیار کریمان باعث شد که عده ای با تعبیر خودکشی زودهنگام سیاسی از وی انتقاد کنند اما واقعیت امر این است که اگرچه حداد عادل با سخنان شائبه انگیزش در کرمان، خواسته یا ناخواسته خود را بر سر سفره قالیباف و ولایتی به تصویر کشاند اما عملکرد افتخار آمیز و مطلوب وی در ایام فتنه و قبل آن، حکایت از شخصیتی متفاوت از قالیباف و ولایتی دارد که حسن دقت و تدبیر آتی رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس می تواند در این زمینه برای او راهگشا باشد و شائبه های بوجود آمده را مرتفع کند.

گفتنی است؛ غلامعلی حداد عادل در کرمان و طی سخنانی در خصوص کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آقایان ولایتی و قالیباف و من با هم رقابت نخواهیم کرد و هر سه وارد عرصه نخواهیم شد، بلکه ساز و کاری را طراحی می کنیم که بر اساس مشروعیت و مقبولیت و کارآمدی، هر کس مناسب است بیاید و تعدد کاندیدا اتفاق نیفتد.

دومین مسافر استان زادگاه هاشمی، حجت الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور بود.

پور محمدی هم علاوه بر جلسه دانشجویی و برنامه سخنرانی همراه با شام در دفتر امام جمعه کرمان، چند برنامه خصوصی نیز در کرمان داشته است. متن اظهارات پورمحمدی در برخی از برنامه های عمومی وی از سوی رسانه ها بصورت نسبتا صحیح منتشر شد اما اظهارات وی در برخی از دیدارهای خصوصی اگرچه در اختیار " بی باک" می باشد ولی بدلیل خصوصی بودن این دیدارها و لزوم رعایت اخلاق رسانه ای، " بی باک" از انتشار آن اظهارات اجتناب می کند اما امیدواریم که این چهره اصولگرایی نیز دقت بیشتری در برخی اظهارات و برنامه های خود و صرف هزینه ها داشته باشند.

پورمحمدی در دانشگاه شهید باهنر و در پاسخ به سئوال " چرا خود را برای رئیس‌جمهور شدن توانمند می‌بینید؟ " بار دیگر از احساس تکلیف سخن به میان آورد و گفت: امور نسبی است و هیچ‌کس توانایی مطلق در همه امور ندارد. 33 سال به‌ طور پیوسته در حوزه‌های سخت و متناوب کشور اشتغال داشتم و در برابر تجارب نسبی و شناسایی تجربیات زوایایی را می‌شناسم که کمتر کسی مطلع است، لذا برای حضور در انتخابات احساس تکلیف می‌کنم.

اما مسافر سوم کرمان، دیگر کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری یعنی دکتر علی اکبر ولایتی می باشد که وی نیز در سفر از پیش برنامه ریزی شده روز جمعه خود به کرمان جلساتی را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است؛ برخی رسانه ها از دکتر ولایتی بعنوان گزینه احتمالی طرح وحدت هاشمی رفسنجانی نام برده اند.

چهارشنبه، 29 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-19 ساعت 04:12
خبر بعدی : حمله تند حمید رسایی به خاندان هاشمی
خبر قبلی : بمب 200 هزار تومانی احمدی ‌نژاد؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -