نماینده رژیم: در بد‌ترین شرایط اقتصادی بسر می‌بریم

جلال یحیی‌زاده٬ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه «در حال حاضر در بد‌ترین شرایط اقتصادی بسر می‌بریم» احتمال داده شرایط تحریم چهار سال دیگر ادامه داشته باشد.

آقای یحیی‌زاده روز دوشنبه (۲۷ آذر) با اعلام این مطلب به «ایلنا» گفته اقتصاد جمهوری اسلامی در حاضر با دو پدیده «منفی» رکود و تورم مواجه است.

وی همچنین براساس پیش‌بینی کار‌شناسان سیاسی اقتصادی دولت و مجلس گفته است: «شرایط تحریم ممکن است چهار سال به طول بیانجامد.»

این نماینده مجلس افزوده است: «با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و آثار تحریم‌ها را در اقتصادمان مشاهده می‌کنیم، می‌بایست هرچه سریع‌تر به سوی بودجه و اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم.»

اقتصاد ایران بر اثر تحریم‌های بین‌المللی٬ سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در شرایط بسیار وخیمی قرار گرفته است.

گرانی٬ تورم٬ بیکاری و افزایش روزانه نرخ کالا و خدمات و ورشکستگی صنایع تولیدی و توقف شماری از فعالیت‌های اقتصادی٬ زندگی مردم ایران را با سختی‌ها و مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

پیش‌تر محمود بهمنی٬ رئیس کل بانک مرکزی به مردم گفته بود دست‌کم برای دو سال خود را برای زندگی در شرایطی شبیه «شعب ابی‌طالب» آماده کنند.

دوشنبه، 27 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-17 ساعت 21:12
خبر بعدی : استعفای دادستان کل مصر زیر فشار مخالفان مرسی
خبر قبلی : ربوده شدن تعدادی از اتباع روسیه در سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -