ركورد مصرف گاز شكسته شد

معاون مدير عامل شركت ملي گاز ايران از شكست ركورد مصرف گاز در روز گذشته خبر داد و گفت: مصرف گاز طبيعي در طي 24 ساعت به 520 ميليون متر مكعب در كشور رسيد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، مصطفي كشكولي معاون مدير عامل شركت ملي گاز ايران با اعلام اينكه در روز گذشته مصرف گاز طبيعي در سطح كشور به 520 ميليون متر مكعب در مدت يك شبانه روز رسيد خاطر نشان كرد: از اين ميزان تنها در بخش خانگي به ميزان 430 ميليون متر مكعب گاز مصرف شده است كه اين ميزان در مقايسه با هفته گذشته 60 ميليون متر مكعب افزايش داشته است.

به گفته وي تهران با دارا بودن بيشترين مشترك گاز طبيعي در بين استانها در كشور بالاترين ميزان مصرف را داشته و به مرز 102 ميليون متر مكعب در يك شبانه روز رسيد.

معاون مدير عامل شركت ملي گاز ايران در همين رابطه با اشاره به شدت سرماي هوا در بيشتر استانهاي كشور و دماي منفي چندين درجه در برخي استانها و اينكه هم اكنون در 25 استان كشور دماي زير صفر گزارش شده است خطاب به هموطنان گرامي گفت: مشتركان محترم گاز طبيعي با رعايت كامل مسائل ايمني و با مديريت مصرف خصوصاً در بخش‏هاي خانگي مي توانند ضمن كمك به اقتصاد خانواده باعث گردند تا تعداد بيشتري از هموطنان گرامي در اقصي نقاط كشور از اين موهبت الهي بهره مند شوند.

مصطفي كشكولي در پايان سخنان خود به برخي از راههاي كاهش مصرف اشاره كرد و گفت: پوشش مناسب، استفاده از پرده هاي ضخيم استفاده از شيرهاي ترموستاتيك و رعايت دماي رفاه (18 تا 21 درجه) و پوشش مناسب موتورخانه ها و تعميرات لازم در آنها را تنها بخشي از راههاي مصرف بهينه اين حامل انرژي دانست.

دوشنبه، 27 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-17 ساعت 11:12
خبر بعدی : بیماران سرطانی تحت فشار هزینه های درمان
خبر قبلی : مرگ تدریجی چای ایران دستاورد بی توجهی متولیان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -