پيام تسليت روزنامه دولتی به اوباما / پیام احمدی نژاد

مديرمسئول روزنامه دولتي خورشيد كه گويا تلاش زيادي هم براي مطرح شدن دارد، در پيامي به رئيس‌جمهور امريكا تسليت گفت!

به گزارش جهان، در اين پيام كشته شدن جمعي از كودكان دبستان سندي هوك در شهر نيوتاون كانتيكت را به باراك اوباما تسليت گفته و ابراز اميدواري كرده است كه متهمان اين حادثه تلخ و حوادث غمباري همچون كشتار كودكان در عراق و افغانستان به سزاي عمل خود برسند.

مديرمسئول خورشيد در شرايطي اين پيام سؤال‌برانگيز را با پول بيت‌المال در روزنامه دولتي خورشيد به چاپ رسانده و با اوباماي داغدار هم‌ناله شده كه گويا فراموش كرده رئيس‌جمهور امريكا متهم رديف اول كشتار كودكان افغانستان و عراق و شريك اصلي كشتارها در غزه، پاكستان، بحرين، سوريه و ده‌ها كشور مظلوم ديگر است.


پیام تسلیت احمدی‌نژاد به مردم آمریکا

ایسنا: رییس‌جمهور با انتشار پیامی ضمن تسلیت و همدردی با مردم آمریکا و خانواده کودکان کشته شده در حادثه تیراندازی در مدرسه ساندی هوک ایالت کانتیکت آمریکا اظهار امیدواری کرد تا روزی فرا رسد که ملت‌ها در جهان سرشار از عشق و محبت و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کنند.

متن کامل پیام دکتر محمود احمدی‌نژاد به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خبر حادثه ناگوار مدرسه ساندی هوک در ایالت کانتیکت را که به قتل 20 کودک و هفت آموزگار بی‌گناه آمریکایی منجر شد، با تأثر فراوان دریافت نمودم.

هنوز خاطره تلخ کشتار در سینمای ایالت کلرادو و دیگر کشتارهای جنون‌آمیز در این کشور در اذهان عمومی تسکین نیافته که با وقوع مجدد حادثه‌ای به مراتب وحشتناک‌تر، نگرانی‌ها از ادامه این روند تشدید شده و افکار عمومی جهانیان را متوجه مسایل و مشکلات ریشه‌ای چنین حوادث تلخی در جامعه آمریکا نموده است.

امروز همه ملت‌ها و از جمله قاطبه ملت ارجمند آمریکا در سیر تکاملی خود به سمت حاکمیت اخلاق و معنویت و احترام به حقوق کرامت انسان‌ها نیازمند فضایی آکنده از محبت و صمیمیت‌اند و بروز چنین حوادث دلخراشی نگرانی‌های عمیقی را در همگان ایجاد می‌کند.

آیا وقت آن نرسیده است که با ریشه‌یابی دقیق و جدی این قبیل اقدامات خشونت‌بار اعجاب‌آور، در سیاست‌ها و برنامه‌هایی که بر اساس منافع مادی و سودجویی عده‌ای خاص طراحی و اجرا می‌شود و آثار مخرب فروانی در روح آحاد جامعه و بویژه کودکان و نوجوانان معصوم می‌گذارد، تجدید نظر اساسی صورت گیرد؟

اینجانب به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، تسلیت و همدردی عمیق خویش را با مردم آمریکا و خانواده بازماندگان این حادثه تلخ، اعلام نموده و امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که ملت‌ها در جهانی سرشار از عشق و محبت و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کنند.


محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران و رییس جنبش عدم تعهد»

یکشنبه، 26 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-16 ساعت 22:12
خبر بعدی : اظهارات فیروزآبادی؛ لغو سفر احمدی نژاد سفر به ترکیه
خبر قبلی : منبع روسی: فراهم شدن مقدمات فرار اسد از دمشق


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -