تنها بازمانده نسل سیاه ‌بازی در بستر بیماری و نداری

تنها بازمانده نسل سیاه‌بازی ایران که چندین‌ماه است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند این روزها به دلیل پوکی استخوان درد و رنج شدیدی را متحمل شده و این در حالی است که توانایی مالی برای تهیه آمپول‌های مربوطه را ندارد.

سعدی افشار که این روزها در بستر بیماری است درباره وضعیت جسمانی خود به خبرنگار مهر گفت: شرایط جسمانی خوبی ندارم و درد بسیاری را تحمل می‌کنم. ماه‌ها است که پوکی استخوان دارم و باید آمپولی را به صورت ماهانه مصرف کنم که قیمتش یک میلیون تومان است.

وی با اشاره به وضعیت مالی نامناسب خود یادآور شد: از زمانی که دکتر اعلام کرد باید این آمپول را به صورت ماهانه مصرف کنم تا به امروز نتوانستم حتی یک آمپول را خریده و مصرف کنم. مصرف نکردن این آمپول باعث شده که درد بسیاری داشته باشم.

این بازیگر برجسته و مطرح نمایش‌های آیینی و سنتی که از شرایط موجود رنجیده خاطر است تصریح کرد: در خانه مانده‌ام و منتظر عزرائیل هستم تا به سراغم بیاید.

افشار با اشاره به اینکه درآمدی ندارد درباره شرایط بستری بودن خود در منزل گفت: به دلیل شرایط مالی‌ام توانایی داشتن پرستار را ندارم و تنها یکی از دوستانم به من سر می‌زند.

سعدی افشار برجسته‌ترین سیاه‌باز ایران است که در عرصه‌های بین‌المللی نیز سیاه‌بازی ایران را معرفی کرد و درخشید. وی به دلیل بیماری و مشکلات جسمانی چندین سال است که قادر به فعالیت و بازی بر صحنه‌های تئاتر نیست و به دلیل مشکلات مالی نیز در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.

وی تنها بازمانده نسل سیاه‌بازان ایران است که در شرایط نامناسب و مهجور روزها را سپری می‌کند.

آدينه، 24 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-14 ساعت 12:12
خبر بعدی : این است سرزمین امام زمان: وبلاگ نویس را می‌کشند و..
خبر قبلی : افزایش بیماری‌های خاص در ایران عجیب است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -