روی شاه را سفید کردید/ننگ ابدی برای نظام استبداد دینی

یک زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در نامه‌ای خطاب به رییس قوهٔ قضاییه رژیم به گوشه ای از اقدامات بی شرمانه دژخیمان حکومت اسلامی علیه زندانیان سیاسی و خانواده های آنها اشاره کرده است.

به گزارش سایت کلمه، ابوالفضل قدیانی در نامه خود خطاب به آخوند صادق لاریجانی نوشته است: بار‌ها و بار‌ها برخوردهای کثیف برخی از بازجویان فاسدالاخلاق سپاه و وزارت اطلاعات که متاسفانه امروز حاکم بر قضات بی‌ارادهٔ دادگاه های سیاسی نیز هستند با خانواده‌های مظلوم زندانیان سیاسی بیان شده است. آخرین مورد این اقدامات بوسیله یکی از بازجویان فاسد اطلاعات سپاه با نام مستعار «اوسط» انجام شده است. نام واقعی این بازجو “علی انواری” است که با نام های مستعار “علی اوسط” و “علی انوری زاده” در اطلاعات سپاه فعالیت می کند. وی که از افراد بسیار نزدیک به حسین طائب، فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه است، پیش از این معاون اطلاعات عملیات سپاه اراک بوده است. وی که از ابتدای بازداشت غیرقانونی آقای دکتر علیرضا رجایی بار‌ها و بار‌ها به طرق مختلف مزاحم خانواده ایشان بوده و آن‌ها را تحت انواع فشارهای روحی و روانی قرار داده و بد‌ترین شرایط را برای خانوادهٔ محترم و مظلوم بوجود آورده، اخیرا وقاحت و خباثت را بجایی رسانده که به همسر آقای دکتر رجایی گفته من ایشان را به زندان برازجان یا رجایی شهر تبعید می‌کنم و وقیحانه از وی خواسته از شوهرش طلاق بگیرد.

قدیانی می نویسد: من بعنوان یک زندانی سیاسی در رژیم گذشته اعلام می‌کنم این برخوردهای مورد حمایت شما روی ساواک شاه را سفید کرده است. در آن رژیم حرمت خانواده‌های زندانیان رعایت می‌شد و هیچ مشکلی برای همسر و فرزندان زندانیان سیاسی ایجاد نمی‌شد. متاسفانه این ننگ ابدی برای این نظام استبداد دینی است که برای رسیدن به اهداف خود استفاده هر وسیلهٔ غیر انسانی را مجاز می‌شمارد و هر آزار و اذیت و فشاری را بر خانواده‌های زندانیان سیاسی مجاز می‌شمارد که اوج سقوط اخلاقی و انسانی صاحبان قدرت را نشان می‌دهد.

چهارشنبه، 22 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-12 ساعت 12:12
خبر بعدی : ساخت‌ و ساز در حریم محوطه باستانی سیلک کاشان
خبر قبلی : اگر فکری برای فقر نشود، معلوم نیست چه اتفاقی می افتد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -