نوار مهدی؛ توصیه موتلفه به رفسنجانی/واکنش وی

جهان نیوز: حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به انتشار فایل صوتی مربوط به مهدی هاشمی که در آن فرزند هاشمی رفسنجانی با نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست فراری صراحتا در خصوص براندازی نظام صحبت کرده‌اند گفت: متن این فایل صوتی همان واقعیت و هویت پشت پرده آقای مهدی هاشمی را مشخص می‌کند و یقینا اگر دستگاه قضایی به صحت و درستی این نوار پی ببرد، به نظر می‌رسد که صحبت‌های این فایل صوتی برای محکومیت او کفایت کند.

وی درباره اینکه آقای هاشمی چه وظیفه‌ای در قبال این فایل صوتی و اظهارات فرزندش دارد؟، گفت: اگر برای ایشان هم اثبات شود که این حرف‌ها و موضع‌گیری‌ها صحت دارد، جا دارد که هم این حرف‌ها را محکوم کند و هم از محتوای آن برائت بجوید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان افزود: البته امیدوار هستیم که این حرف‌ها از روی احساسات و بی تدبیری زده شده باشد و اصلا واقعیت نداشته باشد چون اگر واقعا صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که مضمون آن جای تعمل زیادی دارد؛ ولی امیدواریم که این مسائل از بعد احساسی و در حالت غیر عقلانی زده شده باشد و گرنه این موضوع بحث و حواشی زیادی را بوجود می‌آورد.


واکنش هاشمی رفسنجانی به انتشار نوار مهدی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صدای منتسب به فرزند خود را "ساختگی" خواند.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی فرزند خود که در رسانه‌های داخلی منتشر شده است، واکنش نشان داده و آن‌را ساختگی خوانده است.

اخیراً برخی رسانه‌ها با انتشار فایلی صوتی که عنوان "مکالمه محرمانه" روی آن گذاشته‌اند، آن‌را به ‌مهدی هاشمی‌رفسنجانی و نیک‌آهنگ کوثر کاریکاتوریست وابسته به اپوزیسیون منتسب کرده‌اند.

در این فایل صوتی که زمان آن 21 مهرماه سال 89 اعلام شده، ‌اظهارات تندی علیه جمهوری اسلامی و مقامات عالی‌رتبه آن مطرح شده است.

سایت سیاست‌نامه امروز گزارش داده که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی "هنوز موضع رسمی درباره این فایل صوتی نگرفته است اما در جمع خانوادگی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را ساختگی خوانده است".

دوشنبه، 20 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-10 ساعت 13:12
خبر بعدی : آلمان چهار تن از ماموران رژیم سوریه را اخراج کرد
خبر قبلی : هشدار برای سیل و اختلال تردد در ۲۱ استان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -