رهبری با کمال قدرت سکاندار کشتی انقلاب است

آیت‌الله نوری همدانی شکار پهپاد آمریکایی را نشانه قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در مقابل غرب دانست و گفت: اگر این قدرت نبود آمریکا قبل از حمله به افغانستان و عراق، به ایران حمله می‌کرد.

به گزارش جهان، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برقراری حکومت اسلامی در ایران، گفت: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و اخلاص کامل در حالی که تمام قدرت‌های استکباری به شاه کمک می‌کردند، یک رژیم دو هزار و 500 ساله را ساقط کرده وحکومت اسلامی را بنیانگذاری کردند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این‌که «خیلی‌ها نسبت به انقلاب نامحرم هستند و این انقلاب را درک نکرده‌اند» یادآور شد: موج‌های بیداری بسیاری از طریق انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی ایجاد شد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: قانون اساسی ما قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) است و مجری آن رهبری است که یا باید پیامبر(ص) باشد، یا امام(ع) و در غیبت امام، باید یک فقیه و اسلام شناس در رأس حکومت اسلامی باشد.

وی ادامه داد: رهبری حکومت اسلامی باید در برابر مستکبران شجاع باشد، امروز آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با کمال قدرت سکاندار کشتی انقلاب است.

آیت‌الله نوری‌همدانی بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد میان مسلمانان تاکید و اظهار کرد: اختلاف موجب ضعف و ذلت و سقوط است؛ قرآن نیز می‌فرماید که مسلمانان نباید با هم اختلاف داشته باشند.

این مرجع تقلید مردم، اسلام و ولایت فقیه را ارکان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید قدر مردم را بدانیم؛ زیرا این مردم بودند که جان و مال خود را اهدا کردند تا اسلام حفظ شود.

وی همچنین با تاکید بر این‌که «جهاد باید همیشه در اسلام زنده و پاینده باشد» خاطرنشان کرد: فرود آوردن پهپاد آمریکایی نشانه قدرت ایران است؛ اگر این قدرت نبود، آمریکا قبل از حمله به افغانستان و عراق، به ایران حمله می‌کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی در ادامه سخنان خود استقلال اقتصادی را از ضرورت‌های حفظ عزت دانست و گفت: باید به گونه‌ای با تحریم‌ها مقابله کنیم که دشمن بداند از نظر اقتصادی نیز ما مستقل هستیم.

این مرجع تقلید در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و توانمندی مسلمانان، تصریح کرد: عزت از آن خدا و پیامبر(ص) و مومنان است؛ قرآن کریم در 80 مورد از علم و تعلیم و تعلم سخن گفته است که اولین مرحله و نردبان عزت و عظمت، توانمندی علمی است و مسلمانان باید سعی کنند از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار بگیرند.

آیت‌الله نوری‌همدانی در پایان سخنان خود، قم را پایگاه علمی عنوان کرد و افزود: بساط علم در آخرالزمان در قم برپا می‌شود و ندای اسلام ناب از این شهر مقدس به جهان می‌رسد.

دوشنبه، 20 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-10 ساعت 03:12
خبر بعدی : سلاح سرد عامل قتل 500 نفر در هفت ماه اول سال
خبر قبلی : وحدت با شعار دادن وحدت محقق نمی‌شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -