آتش سوزی مدرسه؛ یکی دیگر از دانش آموزان فوت کرد

نماینده پیرانشهر گفت: سیران یگانه، یکی از دانش آموزان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی مدرسه انقلاب اسلامی شین آباد پیرانشهر، فوت کرد. این اتفاق عصر امروز، یکشنبه 19 آذرماه افتاد.

رسول خضری به خبرآنلاین گفت: سیران یگانه در بیمارستان سینا تبریز بستری بود و 45 درصد سوختگی داشت.

به گفته او دلیل فوت این دانش آموز، مشکلات تنفسی، سوختگی کامل، تنفس گازهای سمی و درصد بالای جراحت بوده است.

گفتنی است صبح امروز وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره میزان آسیب دیدگی دانش آموزان گفته بود: دست و صورت دانش‌آموزان حادثه دیده با آتش مستقیم نسوخته است؛ بلکه به دلیل حرارت شدیدی که در کلاس جمع شده است این سوختگی به وجود آمده است.


درست نیست عذرخواهی کنم

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پروش پس از حادثه دلخراش آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد در پیرانشهر در مجلس حضور یافت و با وجود درخواست نماینده پیرانشهر برای استعفایش، گفت: درست نیست که وزیر آموزش و پرورش تا آخر عمر برای هر اتفاقی که در این وزارتخانه می افتد عذرخواهی کند.

آتش گرفتن بخاری نفتی در یکی از مدارس منطقه پیرانشهر که موجب آسیب دیدن 29 دانش آموز این مدرسه شده بود، بار دیگر پای وزیر آموزش و پرورش را به مجلس کشاند تا حاجی بابائی در میان هیاهوی نمایندگان برای استعفایش، نه تنها عذرخواهی نکند بلکه با مقصر دانستن معلم این مدرسه، از زیر بار این مسئولیت همچون حوادث پیشین شانه خالی کند.

حاجی بابائی در بخش دیگری از صحبت‌های با بیان این موضوع که این درست نیست که وزیر آموزش و پرورش تا آخر عمر برای هر اتفاقی که در این وزارتخانه می افتد عذرخواهی کند، گفت: مقصر در حادثه آتش سوزی این مدرسه دخترانه، معلم مدرسه بوده که به جای اینکه دانش آموزان را از کلاس خارج کند قصد داشت بخاری را بجابجا کند که به علت داغ بودن بخاری از دستش رها شده و مدرسه آتش گرفته است.

وزیر در ادامه افزود: اگر این اشتباه اگر از سوی معلم انجام نمی شد و دانش آموزان زودتر از کلاس خارج می شدند شاهد چنین فاجعه ای نبودیم و به خاطر ایثار این معلم بود که دانش آموزان سوختند.

یکشنبه، 19 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-09 ساعت 19:12
خبر بعدی : تصاویر حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در هرات
خبر قبلی : اختلاف با رژیم؛ دفتر حماس در تهران تعطیل شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -