جريان انحرافی می‌گويد نيازی به ولی فقيه نداريم

مردمسالاری: داود احمدي‌نژاد از وقتي از رياست جمهوري بيرون آمد يا به قول خودش به نحوي اخراج شد، عملا شروع به افشاگري درباره ياران نزديک برادر کرد، از جمله نقشي در افشاي مسائل مربوط به علي کردان داشت . پس از آن هم بارها درباره جريان انحرافي سخن گفته که يکي از مهمترين صحبتهاي وي در اين خصوص سال گذشته در 19 آذر ماه بيان شد. رسانه‌هاي آن روز خبر دادند که داود احمدي‌نژاد با اشاره به «جريان‌هايي که در تمام مقاطع انقلاب اسلامي از ابتدا تا امروز عليه نظام اسلامي و ولايت و ملت ايران فعاليت کردند»، «جريان انحرافي» را ادامه همين جريان‌ها دانست و تاکيد کرد: جريان انحرافي با حربه ديگري آمده است چراکه مي‌داند اگر با همان حربه، شکل و لباس جريان‌هاي گذشته وارد عرصه شود، ملت او را نمي‌پذيرد که البته نخواهد پذيرفت، لکن جريان انحرافي با افراد، روش‌ها و شگردهاي ديگري وارد ميدان شده و با لباس امام‌زمان(عج) آمده است.

داود احمدي‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: ليدر جريان انحرافي اصلا اصل ولايت را قبول ندارد و ادعا مي‌کند امام زمان(عج) پاي سفره ماست و او ما را هدايت مي‌کند؛ يعني همانطور که خوارج نهرواني در زمان اميرالمومنين (ع) مي‌گفتند ما مستقيم از خدا دستور مي‌گيريم و کاري به علي(ع) نداريم، جريان انحرافي هم همين ادعا را دارد که ما مستقيم به امام زمان متصل هستيم و نيازي به ولي فقيه نداريم.

داود احمدي نژاد که زماني بازرس ويژه محمود احمدي نژاد بود، همچنين ادعا کرد: جريان انحرافي با پول‌هاي کلاني که از خزانه ملت برداشته است که يک نمونه اش فساد 3 هزار ميلياردي بود، مي‌خواهد در انتخابات کساني را به مجلس بفرستد که دل در گرو انقلاب و ولايت و اسلام نداشته باشند؛ مي‌خواهد افرادي بي هويت، بي دين و بي ولايت مثل خود را وارد مجلس کند که براي اين کار سازماندهي کرده و پول کلان در اختيار دارد، لذا بايد براي مقابله با آنها دل‌هاي خود را يکي کرده و به هم نزديک کنيم.

انقلاب اسلامي با دل‌هاي ملت ايران پيروز شد، در حالي که شاه ژاندارم منطقه بود و سيا، موساد و سرويس جاسوسي انگليس پشت سرش بود. در جنگ همه دنيا عليه ايران بود؛ فرانسه با ميراژ، آلمان با بمب‌هاي شيميايي، انگليس با رادارها و تجهيزات الکترونيکي، آمريکا با تجهيزات خودش، روسيه با ميگ و ساير سلاح‌هايش، مزدورهاي استکبار جهاني هم بودند و شرق و غرب عالم همگي عليه ايران بودند اما ملت ايران با تجهيزات بسيار کم در برابر همه آنها ايستاد و پيروز شد.

امروز هم بايد در مقابل اين هجمه جريان انحرافي که مي‌خواهد انتخابات مجلس را به نفع خود يعني به نفع استکبار تمام کند، بايد دل‌هاي خود را يکي کنيم، در اين صورت عنايت حق تعالي شامل حال ما خواهد شد و آن زمان برنده خواهيم بود؛ همانطور که وقتي استکبار با همه تجهيزاتش به کمک صدام آمده بود، عنايت حق تعالي شامل حال ملت ايران شد. رئيس اسبق بازرسي ويژه رياست جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: جريان انحرافي وقتي منشور کوروش را از سفير انگليس قرض گرفت، دو قول به او داد که يکي از قول‌هايش اين بود که بخشي از اين منشور که در موزه ايران است را به آنها مي‌دهد تا لوح آنها کامل شود. اما يکي نيست به او بگويد مگر ارث پدرت است که مي‌بخشي؟ مي‌داني اين تکه اي که پيش‌ماست، چند صد ميليارد قيمت دارد؟ او به چه حقي اين قول را مي‌دهد؟ وي همچنين از پول دادن ليدر جريان انحرافي به برخي هنرپيشه‌ها انتقاد کرد و گفت: اين جريان هنرپيشه‌هايي را به مکه اعزام مي‌کند که رفتار آنها در مکه به حدي نامناسب است که حتي پليس عربستان به رفتارهاي آنها اعتراض مي‌کند.

وي در بخش پاياني اظهارات خود گفت: ليدر جريان انحرافي يک زماني گفت امام زمان(عج) قرار است روز شنبه 14 خرداد سال 90 ظهور صغري کنند که همين موارد است که ثابت مي‌کند اين جريان، انحرافي است، چراکه در همه روايات ما ظهور صغري نداريم؛ غيبت صغري و کبري داريم اما ظهور کبري و صغري نداريم، لذا اين اتفاق نيفتاد چراکه در قاموس شيعه، امام زمان(عج) جمعه ظهور مي‌کنند. اما جريان انحرافي مي‌خواست روز شنبه که روز موعود و روز مقدس يهودي‌هاست، از امام زمان(عج) پرده‌‌برداري کنند.



یکشنبه، 19 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-09 ساعت 12:12
خبر بعدی : پرداخت یارانه نقدی فقط تا پایان امسال
خبر قبلی : جابجايی مديران با تصميم جريان انحرافی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -