جابجايی مديران با تصميم جريان انحرافی

بيش‌از 10 نفر از نمايندگان مجلس طرح سوالي را از محمد عباسي وزير ورزش و جوانان تقديم هيئت رئيسه مجلس کردند. به گزارش فارس، بيش از 10 نفر از نمايندگان مجلس طرح سوالي را از محمد عباسي وزير ورزش و جوانان تقديم هيئت رئيسه مجلس کرده‌اند که طراح اين سوال سيد رمضان شجاعي کياسري نماينده ساري است و متن کامل اين سوالات بدين شرح است:

خواهشمند است در اجراي ماده (193) آئين‌نامه داخلي، سؤال اينجانبان از جناب آقاي عباسي وزير ورزش و جوانان را براي بررسي و به کميسيون تخصصي ذيربط ارجاع فرماييد.

خلاصه سؤال: دخالت در امور فدراسيون‌ها، توقف پروژه‌ها، دخالت خارج از وزارتخانه در تصميم گيري‌هاي آن، علت جابجايي مديران لايق، عدم باورپذيري کارکنان وزارتخانه‌ بر تسلط و اشراف وزير، تعطيلي امور جوانان.

شرح سؤال:

1- علت دخالت شما در امور فدراسيون‌ها و انتخاب روساي آن که منجر به تضعيف فدراسيون‌ها در عرصه ملي و بين‌المللي گرديد بر اساس چه اهدافي صورت مي‌گيرد و چرا؟

2- علت متوقف ماندن پروژه‌هاي ورزشي که برخي از آنها سابقه چندين ساله دارد و عدم توجه به نيازهاي فني و ورزشي و حمايت لازم در تعمير و نگهداري سالن‌هاي ورزشي که در خيلي از اين مراکز موجب تعطيلي و سردرگمي ورزشکاران را فراهم ساخت چيست؟

3- تصميم‌گيري‌هاي آن وزارتخانه توسط ديگران و خارج از آن وزارتخانه اتخاذ و با دست جنابعالي به اجراء در مي‌آيد و از شما يک وزير مسلوب‌الاراده ساخته است.

4- چرا در پايان ماه‌هاي دولت دهم دست به جابجايي مديران با تحريک و تصميم جريان انحرافي مي‌زنيد و با توجه به در پيش بردن انتخابات رياست جمهوي اين جابجايي که نوعا مديران لايق و امتحان پس داده که موجب افتخارات در المپيک سال جاري بوده‌اند عزل و مديران معلوم‌الحال به توصيه جريان انحرافي جايگزين مي‌شوند آيا اين اقدام با اهداف خاص سياسي به منظور بهره‌گيري از ظرفيت ورزش در آينده نمي‌باشد.

5- چرا تاکنون همکاران شما اشراف و تسلطتان بر وزارتخانه را هنوز باور ندارند و امور ارجاعي را با آقاي دکتر سجادي تنظيم و اصلاح مي‌کنند و به دستورات شما تمکين نمي‌کنند.

6- چرا در ارتباط با حوزه فعاليت‌هاي جوانان که سرمايه بالفعل و بالقوه کشور مي‌باشند در وزارتخانه متبوع عليرغم تاکيدات قانون در تشکيل وزارتخانه و برنامه پنجم اقدام موثري صورت نپذيرفت و جوانان هنوز نمي‌دانند که کار اين وزارتخانه در قبال جوانان چيست؟ و چه خدماتي به آنان ارائه مي‌دهد و فعلا فقط نام جوانان را به خود به يدک مي‌کشد.

7- علت عدم اجراي برنامه پنجم

8- چرا نسبت به ورزش بانوان، ناشنوايان و ورزش همگاني تغيير ساختار صورت پذيرفته است.

9- چرا فاميل‌گرايي و روابط به جاي ضوابط در وزارتخانه حاکم است؟ و چرا نسبت به قهرمانان و پيشکسوتان ورزش بي‌توجهي مي‌شود؟

10- چرا قانون ايثارگران اجرا نمي‌شود؟



یکشنبه، 19 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-09 ساعت 12:12
خبر بعدی : جريان انحرافی می‌گويد نيازی به ولی فقيه نداريم
خبر قبلی : روی ديگر هدفمندی يارانه‌ها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -