ساخت اسکله مستقل نیروی دریایی سپاه در شمال کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) از ساخت اسکله مستقل نیروی دریایی سپاه با کاربری آموزشی در شمال کشور خبر داد.

ناوسالار یکم اصغر شکراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیباکنار با اشاره به ایجاد مجتمع دانشگاهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: ساخت مجتمع مذکور با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه از سال 92 در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) مجتمع می‌شوند.

شکراللهی با بیان اینکه دانشکده‌های مختلف افسری نیروی دریایی سپاه در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: زیرمجموعه‌های متعددی زیر نظر دانشکده‌های مذکور فعالیت می‌کنند.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) از ساخت اسکله مستقل نیروی دریایی سپاه با کاربری آموزشی در شمال کشور خبر داد و گفت: اسکله مذکور در گیلان در حال ساخت است و قابلیت‌های نظامی و آموزشی دارد.

وی با اشاره به وسعت اسکله در حال ساخت نیروی دریایی سپاه در گیلان اضافه کرد: اسکله مذکور قابلیت پهلوگیری تمام شناورهای نیروی دریایی سپاه که در مجتمع زیباکنار تعریف شده است، را دارد.

شکراللهی در ادامه به اتمام دوره 19 دانش‌آموختگی تربیت پاسداری پس از 9 ماه گذراندن دوره‌های آموزشی در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و یادآور شد: پاسداران با گذراندن درس‌های ویژه نظامی، عقیدتی سیاسی و دوره‌های ویژه بصیرت اعزام به مشهد مقدس و اعزام کاروان راهیان نور به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، جشن دوره آموزشی را به اتمام رساندند.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع)، اجرای اردوی رزمی گیلوان منجیل را از جمله دوره‌های آموزشی در بحث کوهستان توسط دانش‌آموختگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

یکشنبه، 19 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-09 ساعت 10:12
خبر بعدی : نامه یک زندانی سیاسی در سنندج به رئیس قوه قضاییه
خبر قبلی : آتش سوزی مدرسه؛ درست نیست عذرخواهی کنم/ معلم مقصر بود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -