سرقت مسلحانه از بانک با کلت قلابی و تبر

عرش نیوز: پنجمین دستبرد مسلحانه به بانکها در مشهد به وقوع پیوست.
بر پایه این خبر قبل از نیم روز پنج‌شنبه گذشته و در حالی که کارکنان یکی از شعب بانک سپه در بولوار وکیل‌آباد مشهد مشغول انجام امور عادی خود بودند با فریادها و تهدیدهای مرد نقابدار مسلح، خود را در بطن یک سرقت مسلحانه دیدند.
سارقان که 2 نفر بودند و یکی از آنها تبر و دیگری اسلحه کمری به دست داشت، از کارکنان خواستند تا بدون هیچ حرکت اضافی و در سریعترین زمان ممکن وجوه نقد در دسترس خود را داخل کیف آنها بریزند.
سارقان پس از انجام نقشه خود سریعاً و با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری شدند. با اعلام موضوع به مرکز فوریتهای پلیسی دقایقی بعد مأموران پلیس در محل حاضر و نسبت به جمع‌آوری سرنخهای بجامانده نظیر اظهارات شاهدان عینی و فیلمهای ضبط شده محل و اطراف مکان وقوع این سرقت پرداختند.
نکته قابل ذکر در این سرقت تشابه کامل آن با سرقت دیگری است که از یکی از شعب بانک کشاورزی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در روز 23 آبان ماه سال جاری یعنی کمتر از 20 روز پیش به وقوع پیوست و در آن روز سارقان بیش از 170 میلیون ریال را به سرقت بردند.
در همین حال رئیس پلیس مشهد می‌گوید: با بررسی سرنخهای اولیه ظن قوی بر ارتکاب این سرقت توسط سارقان بانک کشاورزی در روز 23 آبان ماه وجود دارد.
کریمی می‌افزاید: سارقان در این دستبرد 360 میلیون ریال را به سرقت بردند و کارکنان بانک هیچ واکنشی نشان نداده و حتی آژیر خطر بانک را به صدا درنیاوردند.
وی اظهار می‌دارد: بررسی‌های اولیه حاکی از قلابی بودن سلاحهای به کار رفته در این دو سرقت است، این در حالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون 5 سرقت مسلحانه از بانکها و مؤسسات مالی در مشهد به وقوع پیوسته که سارقان سه فقره از سرقتها به دام افتاده‌اند و تحقیقات فنی برای دستگیری مرتکبان 2 فقره اخیر آغاز شده است.

سه شنبه، 14 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-04 ساعت 11:12
خبر بعدی : عضو مجلس خبرگان: فتنه‌ آفرینان به طمع افتاده‌اند
خبر قبلی : بحران اتمی؛ معاون دبیر شورایعالی امنیت راهی چین شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -