موتلفه: شباهت‌های تیم احمدی‌نژاد با مجاهدین خلق

دیگربان: محمدعلی امانی٬ قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه با انتشار یادداشتی به «شباهت‌های» تیم احمدی‌نژاد و سازمان مجاهدین پرداخت.

آقای امانی در یادداشتی که روز سه‌شنبه (۱۴‌آذر) در روزنامه الکترونیکی «شما» وابسته به حزب موتلفه منتشر کرده٬ نسبت به «شباهت‌های» تیم احمدی‌نژاد و سازمان مجاهدین هشدار داده است.

وی نوشته «جریان انحرافی» و سازمان مجاهدین «تشابهات تاریخی، ویژگی‌ها و همبستگی‌های بسیار مشهودی» با یکدیگر دارند.

ایمانی در یادداشت خود آورده که اعضای سازمان مجاهدین از نهج‌البلاغه «استفاده ابزاری» کردند و «جریان انحرافی» از غیبت امام دوازدهم شیعیان.

در این یادداشت همچنین آمده شعار سازمان مجاهدین «جامعه بی‌طبقه توحیدی بود» و شعار تیم احمدی‌نژاد «عدالت اجتماعی»٬ اما «کم مانند‌ترین طبقه‌بندی‌ها و رانت خواری‌ها در میان این هر دو رخ داد.»

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته سازمان مجاهدین «تمامیت‌خواه» بود و «جریان انحرافی» خودمحور و هر دو با ادبیات مشابه به نیرو‌های ارزشی حمله می‌کنند.

به نوشته ایمانی سازمان مجاهدین در نزد روح‌الله خمینی «منزلتی» نداشت و «جریان انحرافی» نیز نزد علی خامنه‌ای بی‌منزلت است٬ اما «ادبیات هر دو، بر هم زننده آرامش و القاء کننده تقابل با ولایت فقیه» است.

در این یادداشت همچنین «سیاه‌نمایی» علیه قوه قضائیه و مسئله آمریکا و راه‌اندازی «جنگ مسلحانه» و «جنگ اقتصادی» علیه جمهوری اسلامی از دیگر شباهت‌های این دو جریان سیاسی ذکر شده است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه در پایان یادداشت خود به محمود احمدی‌نژاد توصیه کرده مراقب «سوء‌استفاده جریان انحرافی» باشد.

سه شنبه، 14 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-04 ساعت 10:12
خبر بعدی : بازداشت سه شهروند بهائی در ساری
خبر قبلی : فیلم جعفر پناهی نامزد دریافت اسکار شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -