احمدی نژاد جاده صاف کن انتخابات برای مشايی نباشد

عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه اگر امروز هيچ کدام از مراجع دولت و احمدي نژاد را به حضور نمي پذيرند ، به خاطر مشايي است، به رئيس جمهور توصيه کرد که هرچه زوتر راه خود را از مشايي جدا کند و جاده صاف کن انتخابات براي او نباشد.
جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار مهر به انتصابات رئيس جمهور واکنش نشان داد و اظهار داشت : بنده باطن کار آقاي احمدي نژاد را نمي دانم، اما اگر رئيس جمهور خود را خيلي ولايتمدار مي داند بهتر بود که خيلي قبل تر از اينها مشايي را برکنار مي کرد.وي افزود: احمدي نژاد دم از ولايتمداري مي زند، اما همکاري با مشايي را هديه الهي مي داند. اين در صورتي است که پيشتر رهبرمعظم انقلاب توصيه کرده بودند، مشايي به عنوان معاون اول و حتي رئيس دفتر رئيس جمهور فعاليتي نداشته باشد. من فکر مي کنم مصلحت انديشي احمدي نژاد به هيچ عنوان با ولايتمداري و تبعيت از رهبري جور در
نمي آيد.شجوني با تاکيد بر ولايتمداري مردم و پيروي از منويات رهبري بخصوص در موضوع انتخابات تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف از جمله بحث هاي مربوط به انتخابات، مصلحت کشور را در نظر مي گيرند و البته مردم هم رهنمودهاي لازم را در آستانه انتخابات از بيانات ايشان دريافت کرده و بر اساس آن عمل مي کنند.


دوشنبه، 13 آذر ماه 1391 برابر با 2012-12-03 ساعت 12:12
خبر بعدی : معلولان با 40 هزار تومان مستمری زندگی می کنند
خبر قبلی : مردم راز اختلافات مسئولان کشور را می دانند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -