بیکاری جوانان مشکل اصلی کشور است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسی به فکر کار ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و از مشکلات اصلی و اساسی مغفول مانده‌ایم که این موضوع به ضرر دولت و ملت است.

حجت السلام روح الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با ارز مبادله‌ای که دولت از اول آذر ماه در کشور اجرایی کرده است گفت: اگر کار‌ها بصورت کار‌شناسی و آگاهانه و عالمانه انجام پذیرد با ابزارهای که دولت در اختیار دارند می‌تواند ارز مبادله‌ای را مدیریت و اقتصاد کشور را پویا کنند.

وی در ادامه افزود: تنها مشکل بی‌تدبیری و سیاسی کاری و سیاسی بازی‌ها است که مسائل را به حاشیه و بحران‌هایی را در کشور بوجود می‌آورد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مشکل اصلی در کشور بیکاری جوانان است، گفت: امروزه این مشکل به فراموشی سپرده شده و کسی به فکر کار ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و تنها در برخی موارد، مطالبی را مطرح می‌کنیم اما از مشکلات اصلی و اساسی مغفول مانده‌ایم که این موضوع به ضرر دولت و ملت است.

نماینده شاهین دژ و تکاب در خانه ملت تصریح کرد: اگر با اعتبار‌های موجود دولت بخواهد ارز مبادله‌ای را بخوبی مدیریت کند می‌تواند در مقابل افزایش تورم در کشور را ایستادگی کنند.

سه شنبه، 7 آذر ماه 1391 برابر با 2012-11-27 ساعت 04:11
خبر بعدی : محسن رضایی: به گردنه سخت و حساسی رسيده‌ايم
خبر قبلی : مخالفت تشکل‌های بسیجی با طرح اصلاح قانون انتخابات


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -