وخامت حال محمد سیف زاده در زندان اوین

کميته گزارشگران حقوق بشر: خونریزی کلیه محمد سیف زاده از اعضای موسس کانون مدافعان حقوق بشر که پس از عمل جراحی هموروئید در بیمارستان طالقانی تهران آغاز شده بود، چند روزی است تشدید شده است.

به گزارش سایت کلمه، این زندانی سیاسی یک ماه قبل برای عمل جراحی به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد و به رغم تلاش پزشکان و کادر پزشکی این بیمارستان، فشارهای پاسیاران و نگهبانان این بیمارستان و جلوگیری از ملاقات خانواده باعث اصرار این بیمار مبنی بر بازگشت به زندان شد.

از سوی دیگر خونریزی از مجاری ادرار که پس از عمل جراحی ایجاد شده بود، به دلیل نداشتن بخش اورولوژی به بعد موکول شد.

قرار بود روز سه شنبه این زندانی بیمار برای معاینه پس از عمل جراحی به بیمارستان طالقانی اعزام شود ولی ماموران و مسولان اوین از اعزام وی در هفته گذشته خودداری کردند.

ابوالقاسم صلواتی قاضی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به تازگی دستور داده است کسانی که از شرکت در جلسات دادگاه امتناع می کنند از حقوق زندانیان از جمله خدامات پزشکی محروم شوند و به همین علت چند تن از دراویش گنابادی دانشجو، مرادی و انتصاری قرار است به زندان بازگردانده شوند.

محمد سیف زاده، ابوالفضل قدیانی، علی معزی و دراویش گنابادی به دلیل عدم رعایت آیین دادرسی کیفری در دادگاه های انقلاب و از جمله عدم حضور هیات منصفه در جرایم سیاسی، جلسات این دادگاه را تحریم کرده اند.

یکشنبه، 5 آذر ماه 1391 برابر با 2012-11-25 ساعت 23:11
خبر بعدی : سناتورها: رژیم تهران یک تهدید و منبع مشکل است
خبر قبلی : افراد ناشناس نماینده رژیم را مضروب کردند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -