تب گرین کارت و حساب ارزی بین مربیان ایرانی

در حالی که در دهه دوم قرن بیست و یکم به سر می بریم، این روزها تب گرفتن گرین کارت و داشتن حساب های ارزی در اروپا و امریکا نزد جامعه فوتبالی ایران و به ویژه مربیان بسیار.......

به گزارش ندای انقلاب به نقل از کارگر نیوز، حدودا از اواخر دهه نود میلادی بود که فاز تازه ای در فوتبال ایران در باب گشوده شدن پای فوتبالیست های ایرانی به اروپا و در راس کشورهای اروپائی به آلمان باز شد و بسیاری از فوتبالیست های کشورمان که از جمله آن ها می توان به علی دائی، مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی، علی سامره، رحمان رضائی، داریوش یزدانی، مهرداد میناوند، فرهاد مجیدی، سرژیک تیموریان، کریم باقری و.... بودند که حضور در فوتبال اروپا را تجربه کردند. از همان زمان بود که جامعه فوتبال ایران مزه اروپا نشینی و سپس سفرهای متمادی به امریکا و سرمایه گذاری در کشورهای اروپائی و امریکائی را چشیدند و رفته رفته داشتن روابط تجاری با این کشورها در نزد جامعه فوتبال ایران تبدیل به یک مد و یک امتیاز گردید.

در حالی که در دهه دوم قرن بیست و یکم به سر می بریم، این روزها تب گرفتن گرین کارت و داشتن حساب های ارزی در اروپا و امریکا نزد جامعه فوتبالی ایران و به ویژه مربیان بسیار بالا گرفته و تعداد زیادی از مربیان شاغل در کشورمان یا گرین کارت های خود را گرفته اند و یا در حال سپری کردن مراحل اداری و روال قانونی کار برای گرفتن گرین کارت می باشند.

بنا بر این گزارش، می توان در بین این دسته بزرگ از مربیان به نام هایی چون علی دائی، امیر قلعه نوعی، مجید صالح، منصور ابراهیم زاده، حمید استیلی و بسیاری دیگر از مربیان کشور اشاره کرد که تب داغ گرفتن گرین کارت آن ها را فرا گرفته و به نظر می رسد که گرین کارت تبدیل به یک امتیاز برای جامعه فوتبالی ایران گردیده است.

چهارشنبه، 1 آذر ماه 1391 برابر با 2012-11-21 ساعت 12:11
خبر بعدی : چرا آمارهای وزیر کار همگی دارای غش است؟
خبر قبلی : تعطيلی و تغيير كاربری کارخانه های توليد چای در شمال


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -