افزایش متوسط 60 درصدی قیمت بلیت ایران ایر

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از افزایش متوسط 60 درصدی قیمت بلیت هواپیمای این شرکت خبر داد و گفت: اگر سوخت را ارزان تر در اختیار ما قرار دهند و یا اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند، قیمت بلیت کاهش می یابد.
شاهرخ نوش آبادی در گفتگو با مهر با تایید افزایش قیمت بلیت هواپیمای این شرکت، اظهار داشت: قیمت بلیت ها هر کدام به یک اندازه ای افزایش پیدا کرده است و نمی توان رقم دقیقی برای کل افزایش قیمت ها اعلام کرد اما بطور متوسط قیمت ها بالغ بر 60 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: قیمت بلیت هواپیما در پروازهای خارجی بر اساس کلاس پرواز تعیین می شود و حتی در کلاس اکونومی هم قیمت های متفاوتی وجود دارد به همین جهت در برخی از پروازها افزایش 40 درصدی و در برخی از مسیرها 80 درصدی بودند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیان اینکه افزایش هزینه های شرکت موجب افزایش قیمت شده است، بیان کرد: اگر سوخت را ارزان تر در اختیار ما قرار دهند و یا اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند بطور حتم در تعیین قیمت بلیت موثر خواهد بود و قیمت ها را کاهش خواهد داد.

نوش آبادی در خصوص پروازهای بانکوک و پکن که از لیست پروازهای این شرکت حذف شده اند، گفت: این مسیرها در تاریخ های فعلی با کمبود مسافر روبرو بوده است به همین دلیل موقتا پرواز ها در این مسیر کنسل شده است.

وی تصریح کرد: کنسل شدن پروازها به به معنی حذف پرواز نیست و بزودی با افزایش مسافران این پروازها آغاز می شود اما در حال حاضر ایران ایر پروازی به بانکوک و پکن ندارد.

چهارشنبه، 1 آذر ماه 1391 برابر با 2012-11-21 ساعت 11:11
خبر بعدی : افزایش ۳برابری قیمت تجهیزات چشم‌ پزشکی
خبر قبلی : رزمایش بزرگ دریایی در سواحل جنوب شرق


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -