زن‌سالاری خلاف دستور اسلام و قرآن است

دیگربان: احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید «زن‌سالاری» به طور مطلق خلاف دستور اسلام و قرآن است که «متاسفانه» در قالب «طرح‌ها و برنامه‌های انسان‌دوستانه در حال افزایش است.»

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای خاتمی روز دوشنبه (۲۹ آبان) در جمع گروهی از مردم مشهد با اعلام این مطلب به مردان هشدار داده «در هدایت و رهبری خانواده هوشیارانه تصمیم بگیرند.»

وی به مردان و پدران توصیه کرده در تصمیم‌گیری‌های مربوط به خانواده همچون «پیامبر اسلام» عمل کنند و با همه اعضای خانواده مشورت کنند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود ادعا کرده که شخصیت زنان در غرب با «یک ژست مکارانه» به نام حقوق بشر «له» می‌شود.

خاتمی همچنین با انتقاد از برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای گفته که «استفاده از ماهواره‌ها در منازل اسلامی اشتباه است.»

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای غربی در حال «دزدی دین فرزندان اسلام» هستند٬ اظهار کرده است: «برای مقابله با این حیله دشمن٬ بهترین راه حضور خانواده‌ها در مجالس دینی است.»

روحانیون حاکم بر این سال‌هاست تلاش می‌کنند قوانین و دستورات اسلام را در جامعه به اجرا بگذارند.

آن‌ها بیش از ۳۰ سال است که به غرب و مناسبات اخلاقی٬ سیاسی و اقتصادی آن حمله کرده و ادعا می‌کنند روش تازه‌ای برای زندگی بشر در اختیار دارند.

روحانیون و مقام‌های جمهوری اسلامی الگوی زندگی براساس تعلیمات «معصومان» شیعه را بهترین الگوی زندگی بشر می‌دانند، در حالی که در پیاده کردن این الگو در ایران شکست خورده‌اند.

براساس این قوانین مذهبی استفاه از ماهواره هم در ایران ممنوع است و دختران و پسران نیز نمی‌توانند آزادانه با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

مهمانی‌ها٬ مجالس خصوصی و تجمعات مدنی در ایران تحت کنترل پلیس و نهاد‌های امنیتی قرار دارد و گزارش‌های فراوانی از برخورد با سازمان دهندگان این برنامه‌ها منتشر شده است.

سه شنبه، 30 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-20 ساعت 11:11
خبر بعدی : اسلامگرایان سر فردی را بخاطر ترک اسلام بریدند
خبر قبلی : گفتگوهای کلینتون و لاوروف در باره سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -