رئیس جمهور آینده باید با رهبر هماهنگ باشد

دیگربان: علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه اعلام کرد رئیس جمهوری آینده باید با رهبر جمهوری اسلامی «هماهنگ» باشد و تشخیص این موضوع نیز از نظرسنجی‌های مردمی برنمی‌آید.

به گزارش «سپاه‌نیوز» آقای سعیدی روز شنبه (۲۷ آبان) در جمع گروهی از اعضای سپاه قزوین٬ «مدیریت قوی» و «ارزشی» بودن را از دیگر اصول و ویژگی‌های رئیس جمهوری آینده دانسته است.

وی با اعلام اینکه «اصول‌گرایی» در محمود احمدی‌نژاد خلاصه نمی‌شود٬ گفته جریان اصول‌گرایی ۱۱ سال است در کشور کار می‌کند و باید حفظ شود.

سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین حامیان جریانی در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که به نام «اصول‌گرایان» یا «محافظه‌کاران» شناخته می‌شوند.

نیرو‌های سپاه و بسیج سال‌هاست به نفع نامزد‌های اصول‌گرا در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس دخالت کرده و مدعی هستند با هدف حفظ جمهوری اسلامی وارد سیاست شده‌اند.

این دو نهاد نظامی در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۸۴ و ۸۸ از نامزدی محمود احمدی‌نژاد حمایت کرده و تمام تلاش خود را به کار بستند تا این نامزد مورد حمایت علی خامنه‌ای در برابر رقبای خود به «پیروزی» برسد.

سپاه و بسیج در حال حاضر به یکی از منتقدان جدی دولت احمدی‌نژاد تبدیل شده‌اند و به دستور علی خامنه‌ای٬ دولت دهم را تا پایان دوره قانونی‌اش تحمل می‌کنند.

از اظهارات علی سعیدی چنین برمی‌آید که مهم‌ترین نیروی نظامی در جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری را آغاز کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نگفته که چه فرد یا جریانی به غیر از مردم تشخیص می‌دهند کدام یک از نامزد‌های ریاست جمهوری با علی خامنه‌ای هماهنگ بوده و شایسته تصدی این پست هستند.

یکشنبه، 28 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-18 ساعت 11:11
خبر بعدی : ۷۰ درصد کارخانه های کشور تعطیل است
خبر قبلی : سنندج : تجمع خانواده زندانیان محکوم به اعدام


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -