اعلام آدرس منزل ستار بهشتی برای ابراز همدردی

اعلام آدرس منزل ستار بهشتی برای ابراز همدردی با خانواده وی

سحام نیوز: ستار بهشتی وبلاگ نویس و از فعالان سیاسی – مدنی بود که هفته گذشته زیر شکنجه ماموران انتظامی به شهادت رسید.

درپی این رخداد ناگوار و انتشار اخبار و گزارش هایی در فضای مجازی؛ کشورهای غربی و سازمان های بین المللی ضمن محکوم نمودن این اتفاق؛ از مسئولان جمهوری اسلامی خواستند تا در این خصوص اعلام موضع کنند و در رابطه کشته شدن ستار بهشتی پاسخگو باشند.

سرانجام پس از چند روز از تشییع پیکر ستار بهشتی؛ دادستانی کل کشور کشته شدن این زندانی را تایید و از وجود آثار خون مردگی بر بدن وی خبر داد.

کمیسیون حقوق بشرقوه قضائیه نیز طی بیانیه ای وقوع این حادثه را تایید نمود.

البته مسئولان مطابق معمول عده ای از نیروهای رده پایین را دستگیر خواهند کرد و در دادگاه هایی نمایشی اقدام به صدور حکم هایی می کنند که ضمانت اجرایی برای آن موجود نیست. آمران این جنایت ها نیز همچنان درمحدوده امن خود دست به هر جنایتی می زنند. از آن جمله می توان به پرونده جنایت کهریزک اشاره نمود. جنایتی که تنها چند مامور رده پایین در آن محکوم شدند و مسئولین این جنایت، از جمله سعید مرتضوی و سردار رادان و چند قاضی دیگر مصون از محکومیت و پاسخگویی ماندند.

اکنون سحام نیوز؛ با انتشار آدرس منزل ستار بهشتی، از آن دسته نمایندگان واقعی مردم در مجلس، فعالین سیاسی و مدنی و عموم مردم می خواهد ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید و محکوم نمودن این جنایت هولناک، با حضور در منزل ایشان با مادر سالخورده و داغدیده ستار بهشتی دیدار و دلجویی کنند، تا تسکینی باشد برای مادری که ستار تنها پرستار و نان آورش بود. ستار بهشتی با مادر سالخورده اش زندگی و از او پرستاری می کرد.

بنا به گزارش سحام، آدرس منزل ستار بهشتی برای ابراز همدردی مردم با این خانواده:

“رباط کریم؛ شیرین در؛ خیابان دانش؛ روبروی بنگاه دانش(خطاطی دانش) ؛ پلاک ۲۶ “

همچنین محل دفن ستار بهشتی در امام زاده محمد تقی رباط کریم، واقع در رباط قدیم، قطعه ۷، ردیف ۳، شماره ۱۱ واقع شده است.

امید که خانواده مظلوم و ستم دیده این شهید، در کنار حمایت های مردمی بتوانند بدون نگرانی از تهدید، آزار و فشار؛ پیگیر خون به ناحق پایمال شده فرزندشان باشند.

پنجشنبه، 25 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-15 ساعت 11:11
خبر بعدی : زندگی در انباری خوابگاه دانشجویی امکان پذیر است
خبر قبلی : ايران اسلامی؛ سرقت از طريق اسيد پاشی به صورت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -