انسجام داخلی رهبری را خشنود و مشکلات را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: اتحاد و همدلی مقام معظم رهبری را خشنود ساخته و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پرسنل سپاه و نیروی انتظامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: مردم دو دسته هستند، گروهی که هیچ‌گاه ایمان نمی‌آورند و گروهی که تنها خدا را اطاعت کرده و از دستورات او پیروی می‌کنند.

وی افزود: کمک و یاری خداوند نصیب کسانی می‌شود که از او اطاعت کرده و اعمال نیک داشته باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه اطاعت و بندگی موجب قرب الهی می‌شود گفت: هیچ انسانی را نمی‌توان یافت که با خدا نسبت خویشاوندی داشته باشد اما کسانی که در راه دین الهی و عمل به فرامین خداوند گام برمی‌دارند جایگاه ویژه‌ای نزد او خواهند داشت.

وی ادامه داد: تقوا عامل اساسی پیوند با خداوند بوده و بنده واقعی آن کسی است که همه اعضا و جوارحش در راستای پیروی از دستورات خداوند به کار گرفته شود و رضای الهی همواره مدنظر او باشد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به خودپسندی به عنوان یکی از عوامل دوری از خدا عنوان داشت: آدمی باید در طول زندگی حل مشکلات دیگران را نیز در دستور کار قرار داده و تنها بهره شخصی را ملاک قرار ندهد.

استاد حوزه علمیه قم اسلام را دین همدلی، تعاون و تفاهم دانست و تاکید کرد: رعایت تقوا به تنهایی حلال مشکلات نیست بلکه اتحاد و انسجام داخلی مردم و مسئولان عامل پیشرفت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی مقام معظم رهبری را خشنود کرد و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و در عین حال موجب ناراحتی و یأس دشمنان می‌شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطر نشان کرد: اسلام دین برادری است به همین دلیل مردم و مسئولان باید پشتوانه یکدیگر باشند زیرا چشم جهانیان امروز به ایران اسلامی دوخته شده و کشور ما به الگویی برای همه ملل تبدیل شده است.

چهارشنبه، 24 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-14 ساعت 04:11
خبر بعدی : آمريکا تا سال 2020 بزرگترين توليدکننده نفت خواهد شد
خبر قبلی : پرنده خوشبختی از بام میراث جهانی ایران پرکشیده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -