به همين شکل ادامه دهيم در دنيا چهارم می شويم

خبرگزاري آريا - معاون اول رئيس جمهور گفت: دستاوردهاي علمي و پژوهشي نمايشگاه دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکي تهران موجب تقويت روحيه همه مسئولين نظام و افتخار ملت ايران است و به ما اين نويد را مي دهد که تحريم هاي دشمنان دورزدني است .
به گزارش خبرگزاري آريا ، محمدرضا رحيمي در حاشيه بازديد از «سومين نمايشگاه دو سالانه دستاوردهاي علمي و پژوهشي دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکي تهران» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهي و با رهنمود ها و دعاي مقام معظم رهبري و حمايت هاي رئيس جمهور، ملت ايران از تحريم دشمنان عبور خواهد کرد.
وي افزود: با سرعتي که ايران در رشد توليدات علمي دارد، اگر روند پيشرفت به همين شکل ادامه پيدا کند ﺗﺎ ﺳــﺎﻝ 2018 ﺩﺭﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﭼﻬــﺎﺭم ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻋﻠﻢ ﺟﻬﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫيم ﮔﺮﻓﺖ.
معاون اول رئيس جمهور خاطرنشان کرد: اگر مشکلات داخلي حل شود و موانع از پيش پاي دولت برداشته شود، ساير مشکلات به بهترين شکل ممکن حل شده و تحريم ها بي اثر خواهد شد.
رحيمي در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه تهران که ميعادگاه مسلمانان، نمازگزاران، دانشجويان و اساتيد است اعلام مي کنيم که ملت ايران پيروز ميدان است و به خواسته هاي قدرتهاي بزرگ و از آن جمله آمريکا تن نخواهد داد.


سه شنبه، 23 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-13 ساعت 11:11
خبر بعدی : اعتصاب ۴۰۰ راننده بونکر در کارخانه سیمان بجنورد‎
خبر قبلی : مسئولان هم مثل مردم فشار تحریم‌ را حس می‌کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -