پدر، دخترش را كشت

جام جم آنلاين: دختر 17 ساله كه پس از چند ماه فرار از خانه‌شان در شهريار دوباره به خانه بازگشته بود، از سوي پدرش به قتل رسيد و عامل جنايت كه دچار عذاب وجدان شده بود، خود را به پليس تسليم كرد.

به گزارش جام‌جم، شامگاه 19 آبان امسال يك مرد افغان در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار، خبر داد كه دختر 17 ‌ساله‌اش را در باغي كشته است.

در پي اين تماس، كارآگاهان جنايي اداره آگاهي با حضور در محل حادثه ـ كه باغي در حومه شهر بود ـ با جسد دختري نوجوان روبه‌رو شدند كه مردي ميانسال در نزديكي جسد ايستاده بود.

با گزارش موضوع به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، جسد به پزشكي قانوني و پدر دختر نوجوان به اتهام قتل به پليس آگاهي انتقال يافت.

متهم در تحقيقات به پليس گفت: چندي پيش دخترم با اجبار من با پسر يكي از اقوام نامزد كرد. دخترم راضي به اين وصلت نبود و به جوان ديگري علاقه داشت.

بنابراين از خانه فرار كرد و پس از مدتي به خانه بازگشت. متهم به قتل اضافه كرد: فرار دخترمان باعث اختلاف شد و نامزد دخترم ديگر حاضر به ادامه زندگي با وي نبود. تحمل اين شرايط برايم سخت شده بود بنابراين تصميم به كشتن دخترم گرفتم تا آبرويمان حفظ شود.

اعتراف به جنايت

متهم به قتل يادآور شد: شب حادثه از دخترم خواستم همراه من به خانه نامزدش بيايد تا با او حرف بزنيم تا شايد فرصت ديگري براي ادامه زندگي پيدا كند. دخترم به اجبار مرا همراهي كرد سپس نردباني را كنار ديوار باغي كه سرايدارش بودم گذاشته و از اين طريق دو نفري وارد باغ كناري‌مان شديم تا از آنجا به باغي كه نامزدش كار مي‌كرد، برويم. پس از وارد شدن به باغ، دخترم را كتك زدم و كشان‌كشان به سمت يكي از درختان باغ بردم و همان‌جا با چاقو او را كشتم.

وي اضافه كرد: پس از جنايت دچار عذاب وجدان شده بودم و گريستم. وقتي به خانه بازگشتم، خانواده‌ام با ديدن چهره و دست‌هاي خون‌آلود متوجه ماجرا شدند. ساعتي بعد با پليس تماس گرفتم و به باغ برگشتم تا ماموران آمدند و دستگيرم كردند.

بنا بر اين گزارش، مرد فرزندكش با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار در غرب استان تهران، روانه بازداشتگاه پليس شد. تحقيقات تكميلي از متهم ادامه دارد.

سه شنبه، 23 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-13 ساعت 10:11
خبر بعدی : اختصاص ارز دارو به واردات لوازم آرايشی
خبر قبلی : قتل به خاطر گم شدن گوشی تلفن


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -