ماجرای پرچم مخدوش جمهوری اسلامی در ویتنام

جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به استفاده از نسخه‌هایی مخدوش از پرچم جمهوری اسلای ایران در دیدارهای رئیس جمهور با مقامات ویتنامی گفت: به طور کلی مسئولیت این موضوعات بر عهده گروه تشریفات ریاست جمهوری است که در سفرها همراه رئیس‌جمهور در کنفرانس‌ها شرکت و یا در سفر به کشورهای دیگر وی را همراهی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین رسیدگی و بررسی این مسائل بر عهده سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور است که بایستی مسائل حاشیه‌ای کنفرانس‌ها، نشست‌ها و ملاقات‌ها و جزئیات امور را براساس پروتکل‌های منعقد شده بین دو طرف کنترل و نظارت کند تا اگر با سهل‌انگاری ارزش‌ها خدشه‌دار شده‌اند در رفع آن اقدام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی در خاتمه تصریح کرد:‌ این مسئله قطعا در کمیسیون امنیت ملی مورد بحث و واکاوی قرار خواهد گرفت تا پس از دریافت اصل اخبار و بررسی آن اقدامات مقتضی انجام شود.

گفتنی است در سفر اخیر محمود احمدی‌نژاد به ویتنام، در پرچم جمهوری اسلامی که در محل دیدارهای رئیس‌جمهور و مقامات ویتنامی برافراشته شده بود چند اشتباه فاحش به چشم می‌خورد که از جمله آن حک‌شدن تصویری ناخوانا و بی‌شباهت با لفظ جلاله "الله اکبر" بود.

یکشنبه، 21 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-11 ساعت 10:11
خبر بعدی : با بمب اتم اقتدار آتی نظام بسيار بالاتر خواهد بود
خبر قبلی : نماینده رژیم: گرانی ارز با دستور احمدی نژاد بود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -