بايد پدرخوانده سوال از رييس جمهور را پيدا کنيم

مي خواهند با احمدي نژاد تسويه حساب کنند

خبرگزاري آريا- سوال از رييس جمهور فعل سياسي و يک حرکت نمايشي است.
بهرام بيراوند،عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا گفت:فضاي سياسي کشور به سمتي در حرکت است که سوال از رييس جمهور در مجلس منتفي مي شود .
اين نماينده مجلس که در اعتراض به سوال از رييس جمهور روز يکشنبه هفته گذشته صحن علني مجلس را ترک کرد در ادامه افزود: ائمه جمعه روز گذشته در سراسر کشور با سوال از ريييس جمهور اعلام مخالفت کردند و حتي بيش از 300تشکل دانشجويي نظرات خود را در خصوص اين طرح عنوان کرده اند اما همچنان به نظر مي رسد اراده اي وجود دارد که مي خواهد يک دعواي سياسي در فضاي کشور در اين لفافه سال اقتصادي آغاز کند که البته يک هدف خاص سياسي را دنبال مي کند.
وي تاکيد کرد:بهتر است سياسيون با صراحت و صداقت بگويند با سوال از رييس جمهور چه مسائلي را دنبال مي کنند بنده معتقدم بايد به اين برنامه شک کرد زيرا اين تصميمي است که براي جامعه تبعاتي به همراه خواهد داشت.
نماينده مردم بروجرد اظهار داشت:طيف حاکم بر مجلس نيز بايد در برابر تحريم ها و مشکلات موجود پاسخگو باشد زيرا ما معتقديم سوال از رييس جمهور فعل سياسي و يک حرکت نمايشي است بنابراين مناسب اين است که يک نفر پدرخوانده اين جريان شود تا ما با آن فرد صحبت کنيم . همانطور که مشاهده مي شود از 30نماينده تهران فقط 2نماينده سوال از رييس جمهور را امضاء کرده اند در حالي که از لحاظ سياسي نمايندگان تهران شاخص هستنداما عمده نمايندگان امضاء کننده سوال کساني هستند که مشکلات منطقه اي و گراني مردم را دارند .
بيراوند خاطرنشان کرد:همانطور که اشاره کردم سوال از رييس دولت يک فعل سياسي است بنابراين بهتر است موافقان آن صراحت داشته باشند و بگويند به خاطر برخي مسائل مي خواهيم به رييس جمهور فشار بياوريم و با رييس جمهور تسويه حساب سياسي کنيم در اين صورت مردم بيشتر مي پذيرند تا اينکه بگويند ما به خاطر گراني ها به دنبال سوال از رييس جمهور هستيم.
عضو فراکسيون اصولگرايان با اشاره به اين مطلب که اعلام وصول سوال وجاهت قانوني نداشت ،گفت:به برخي از آقاياني که امضاي خود را پس گرفته اند گفته مي شود شما حالتان خوش نيست ،امضاي خود را پس نگرفته ايد !

یکشنبه، 21 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-11 ساعت 03:11
خبر بعدی : فعال فرهنگی از اداره آموزش و پرورش اخراج شد
خبر قبلی : دانشجوی بهایی از تحصیل محروم شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -