تجهیزات درمانی ۴ برابر گران‌تر شده‌ است

ایلنا: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، گفت: دولت باید در زمینه تامین ارز و بودجه همکاری بیشتری را در نظر بگیرد چراکه در همین۴ ماه گذشته تجهیزات درمانی ۳ تا ۴ برابر با توجه به تحریم‌ها گران‌تر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه وحید دستجردی در حاشیه شصت و یکمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در رابطه با بودجه تجهیزات درمانی، تصریح کرد: از ۲ و نیم میلیارد دلاری که به ما تعهد شده است از پایان شهریور تا امروز ۶۰۰ میلیارد دلار را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم تمام این مبلغ تا پایان سال محقق شود.

وی ادامه داد: خیلی از تجهیزات رابه صورت ذخیره در اختیار داریم ولی به تدریج وارد بازار می‌کنیم تا شاهد ایجاد بازارهای سیاه در زمینه تجهیزات پزشکی نباشیم.

وزیر بهداشت در رابطه با تعرفه تجهیزات درمانی تاکید کرد: دولت باید در این زمینه همکاری بیشتری را در نظر بگیرد چرا که در همین ۴ ماه گذشته تجهیزات درمانی ۳ تا ۴ برابر با توجه به تحریم‌ها گران‌تر شده‌اند.

وحیددسجردی در رابطه با بیمه‌های تکمیلی تصریح کرد: این بیمه‌ها زیر نظر بیمه مرکزی فعال است ما موافق کار بیمه تکمیلی هستیم ولی در شرایطی که این بیمه‌ها وارد بیمه‌های پایه‌ای نشوند و خدمات را به طور کامل پوشش دهند.

پنجشنبه، 18 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-08 ساعت 23:11
خبر بعدی : شیمون پرز: رژیم تهران به ‌دنبال هولوکاست جدید
خبر قبلی : فقر و بیکاری علت ۵۰ درصد از بیماریهای روانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -