آخوند لاریجانی: ارتباط با آمریکا ساده نیست

خبرآنلاین: رئیس قوه قضاییه گفت: ارتباط با آمریکا ساده نیست و بعد از این همه فشار و جنایت علیه مردم ایران از سوی آمریکا یک‌شبه چنین ارتباطی امکان‌پذیر نیست و آمریکایی‌ها گمان نکنند که با آمدن پشت میز مذاکره با ایران می‌توانند از ملت ما باج بگیرند.
به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اوباما چهار سال پیش نیز با شعار تغییر به میدان آمد و اعلام کرد دست همکاری به سوی ایران دراز می‌کند اما در عمل به نحو دیگری برخورد شد و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران صورت گرفت و طبیعی است که مردم ایران هیچگاه جنایت‌های آمریکا را فراموش نخواهند کرد.

آملی لاریجانی به برخی حرف‌ها درباره ارتباط با آمریکا اشاره کرد و افزود:‌ ارتباط با آمریکا ساده نیست و بعد از این همه فشار و جنایت علیه مردم ایران از سوی آمریکا یک‌شبه چنین ارتباطی امکان‌پذیر نیست و آمریکایی‌ها گمان نکنند که با آمدن پشت میز مذاکره با ایران می‌توانند از ملت ما باج بگیرند.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد:‌ فکر باج‌گیری آمریکا از ایران یک اشتباه محض است و ملت ما ثابت کرده است در مقام تحقق آرمانهای بلند انقلاب، سرسختانه ایستاده است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: البته ما فکر می‌کنیم که آمریکا هر زمان جلوی ضرر را بگیرد به نفع خود عمل کرده است و اگر در مقابل عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورد و بتواند اعتماد مردم را کسب کند آنوقت تازه به سر عقل آمده است.

چهارشنبه، 17 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-07 ساعت 12:11
خبر بعدی : کمبود دارو؛ جوابی برای بیماران نداریم
خبر قبلی : انتقال 3 تبعه افغان برای اجرای حکم اعدام


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -