تحریم‌ها علیه نظام ۱۰۰درصدی و فلج کننده است

دیگربان: زهره طبیب‌زاده، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس می‌گوید تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی «فلج کننده» است و سخنان علی خامنه‌ای «برای قاب‌کردن و گذاشتن در ویترین‌ها نیست.»

خانم طبیب‌زاده روز سه‌شنبه (۱۶ آبان) به خبرگزاری «شبستان» گفته است: «در شرایطی که مشکلات اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده برای نظام وجود دارد» مسئولان جمهوری اسلامی نباید «به جان هم بیفتند.»

وی با انتقاد از طرح سئوال از احمدی‌نژاد در مجلس آن‌هم در شرایطی که جمهوری اسلامی با «تحریم‌های ۱۰۰ درصدی» مواجه است٬ گفته که حضور احمدی‌نژاد در مجلس برای رسانه‌های غربی خوراک ایجاد می‌کند.

طبیب‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود علی لاریجانی و هیات رئیسه مجلس را متهم کرده که نمایندگان مخالف خود را در مجلس «بایکوت» و «خفه» می‌کنند.

زهره طبیب‌زاده عضو فراکسیونی است که غلامعی حداد عادل ریاست آن را برعهده دارد.

این فراکسیون تلاش‌های گسترده‌ای کرد تا طرح سئوال از احمدی‌نژاد در مجلس قرائت نشود٬ اما در رویارویی با فراکسیون «رهروان ولایت» که نزدیک به علی لاریجانی است شکست خورد و احمدی‌نژاد برای دومین‌بار به مجلس فراخوانده شد.

اعضای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس معتقدند احضار احمدی‌نژاد به مجلس برخلاف دستورات و خواسته‌های علی خامنه‌ای است و نمایندگانی که این طرح را امضاء کرده‌اند برخلاف نظر رهبر جمهوری اسلامی عمل کرده‌اند.

چهارشنبه، 17 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-07 ساعت 14:11
خبر بعدی : افزایش شدید قیمت سوخت هواپیماها در ایران
خبر قبلی : ورزقان امروز شاهد 44 بار زمین لرزه بود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -