احمدی‌ نژاد قدرت را رها نمی ‌کند

جوانمردانه نیست اصولگرایان، احمدی نژاد را عامل تمام مشکلات معرفی کنند .

مظفری، مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگو با آریا درباه آینده سیاسی احمدی نژاد گفت: اینکه یک فرد سیاسی بخواهد خود را از عرصه سیاست کنار بکشد کار مشکلی است بنابراین اگر فرد سیاسی مدعی شود از سیاست کنار می کشد این حرف هم یک حرف سیاسی است.

وی افزود:رفتار، تحرکات و نامه نگاری های اخیر احمدی نژاد گویای این واقعیت است که ایشان به راحتی نمی خواهد قدرت و عرصه سیاسی را رها کند همچنین علاوه بر آنکه اطرافیان آقای احمدی نژاد فعالیت گسترده ای دارند خواهان تداوم سیاست ها و خط و مشی رییس دولت در جامعه هستند .

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد را بعید دانست و تاکید کرد:با وجود آنکه اصولگرایان از به قدرت رسیدن احمدی نژاد خوشحال بودند اما امروز می بینیم این طیف یک حرکت روبه جلویی آغاز کرده اند و می خواهند مشکلات و بی تدبیرهای به وجود آمده را به گردن دولت بیندازند در حالی که جوانمردانه نیست احمدی نژاد را عامل تمام مشکلات معرفی کنند .

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر معاون اول رییس جمهور گفت: معاون اول رییس دولت هم بعضا افرادی را به عنوان مقصرین علم معرفی می کند و می گوید من دیدم چقدر بردند و خوردند در حالی که باید از ایشان پرسید در آستانه انتخابات این چه صحبتی است که مطرح می کنید در واقع با توجه به اینکه احمدی نژاد دولت خود را قدرتمند معرفی می کند و قول داده جلوی رانت خواری ها را بگیرد عنوان کردن چنین صحبت هایی از سوی معاون اول رییس جمهورجای بحث دارد و این سوال مطرح می شود که چرا دولت با دیدن چنین مسائلی سکوت کرده و جلوی آنها را نگرفته است اما حالا در آستانه انتخابات که عملکرد قوه مجریه مورد نقد و بررسی قرار گرفته با مطرح کردن این سخنان به همه توهین می کنند . کجای اسلام دستور داده که هر کس بهترین ماشین را سوار شود باید مورد اتهام و بازخواست قرار گیرد.البته همانطور که اشاره کردم رسانه های اصولگرا نیز برای تبرئه کردن این جریان از مشکلات به وجود آمده همین رفتار را با دولت انجام می دهند.

مظفری افزود:ما باید سیستم های اقتصادی و نظارتی خودمان را قوی کنیم و مردم را متهم به دزدی نکنیم.در واقع برخی از حرکاتی که در آستانه انتخابات انجام می شود صحیح نیست ما باید دولت را نقد کنیم اما بنده معتقدم تخریب دولت به مصلحت نیست از سوی دیگر دولت نیز باید تلاش کند تا خاطره خوشی از خود بر جای بگذارد .

وی درباره فعالیت انتخاباتی طرفداران دولت با محوریت مشایی ادامه داد:با توجه به تشتتی که در بین اصولگرایان به وجود آمده است بعید می دانم اصولگرایان با محوریت مشایی بتوانند در انتخابات کارآیی داشته باشند .

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد تصریح کرد:ما باید بد اخلاقی ها را کنار بگذاریم و هریک از گروههای اصولگرا و اصلاح طلب برنامه های انتخاباتی خود را ارائه دهند تا مردم با توجه به شناختی که از هر دو جریان دارند گزینه خود را انتخاب کنند البته بنده معتقدم با توجه به عملکرد اصولگرایان در 8سال گذشته اصلاح طلبان بهتر می توانند حرفهای خود را در جامعه بزنند و مورد استقبال مردم قرار گیرند یعنی همانطور که پس از8سال پایان کار دولت اصلاح طلب این اصولگرایان بودند که توانستند قدرت را در اختیار بگیرند لذا این بار نتیجه انتخابات می تواند بر عکس شود .

دوشنبه، 15 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-05 ساعت 11:11
خبر بعدی : مشکلات اقتصادی ریشه در توطئه های آمریکا دارد
خبر قبلی : پسر هاشمی رفسنجانی به زندان بر می ‌گردد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -