تشکيل کميته «سبک زندگی اسلامی» در شهرداری

دبير شورايعالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران گفت: با راي قاطع شورا کميته‌اي تحت عنوان " سبک زندگي اسلامي " در معاونت امور اجتماعي تشکيل و محورهاي مدنظر مقام معظم رهبري در خصوص اين موضوع را در حوزه مديريت شهري مورد بررسي قرار مي‌دهد.

به گزارش "شهر" به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد رضا مصطفوي در تشريح آخرين مصوبات اين شورا گفت: صد و هفتاد و هشتمين جلسه شورا با رياست سيد محمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي تشکيل و به بررسي وظايف مديريت شهري در حوزه ترويج سبک زندگي اسلامي همچنين برنامه‌هاي فرهنگي ماه‌هاي محرم و صفر پرداخت.

وي ادامه داد: با راي قاطع شورا کميته‌اي تحت عنوان " سبک زندگي اسلامي " در معاونت امور اجتماعي تشکيل و محورهاي مدنظر مقام معظم رهبري در خصوص اين موضوع را، در حوزه مديريت شهري مورد بررسي قرار مي‌دهد. اين کميته با بهره‌گيري از پشتوانه مطالعاتي و تيم کارشناسان اجتماعي تمام زواياي بيانات مقام معظم رهبري در سفر به خراسان شمالي را بررسي و موظف است روند پيشرفت فعاليت‌هاي انجام شده را در فواصل زماني مشخص به شورايعالي گزارش دهد.

مصطفوي تصريح کرد: در ترويج سبک زندگي اسلامي مديريت شهري بايد به طور مشخص بر روي حوزه‌هاي متمرکز شهرداري نظير پسماند، ترافيک، آموزش شهروندي و آلودگي هوا متمرکز و رويکردهاي 14گانه اين مجموعه را درتمام فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي مدنظر قرار دهد.

دبيرشورايعالي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري تهران با اشاره به ديگر مصوبات شورا گفت: در اين جلسه وضعيت آسيب‌هاي اجتماعي، برنامه‌هاي محرم و صفر، طراحي نما و حجم ميادين امام حسين (ع) و شهدا، فعاليت‌هاي فرهنگي برج ميلاد و آخرين رويدادهاي فرهنگي و اجتماعي کشور مورد بررسي قرار گرفت.


دوشنبه، 15 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-05 ساعت 11:11
خبر بعدی : پسر هاشمی رفسنجانی به زندان بر می ‌گردد
خبر قبلی : میلیاردها تومان از ارز مرجع سوء استفاده شده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -