طوفان سندی و رقابت های انتخاباتی آمريکا

به گزارش شبکه یورونیوز، طوفان سندی در آمریکا به عنوان شگفتی ماه اکتبر پایان یافت و اکنون می تواند برای باراک اوباما و میت رامنی سرنوشت ساز باشد.

پاتریک گریفین مدیر موسسه روابط عمومی دانشگاه آمریکن در شهر واشنگتن به خبرنگار این شبکه گفت، طوفان سندی و پیامدهای آن زمینه ای طبیعی برای باراک اوباما فراهم کرده است تا مسئولیت فرماندهی کل قوا را به عهده بگیرد و نگرانی های واقعی را برای افرادی واقعی مطرح کند. میت رامنی تقریبا هیچ امکان متقابلی برای رقابت با رئیس جمهوری در چنین وضع بحرانی ندارد. او مجبور به ادامه فعالیت های خود است. باید مراقب باشد بی تفاوت و موقعیت نشناس جلوه نکند. فکر می کنم او به سختی در تلاش برای انجام دادن همین کار است.

خبرنگار یورونیوز در شهر واشنگتن می گوید، در حالی که تنها چند روز دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده فرصت کمی برای کسب رای بیشتر برای نامزدها پس از طوفان سندی باقی مانده است. پاسخ های سیاسی به حوادث طبیعی به چیزی شبیه شامه نیاز دارد تا حس واقعی. باراک اوباما معتقد است می تواند در وضع کنونی با ایفای نقش منجی بزرگ در رقابت های انتخاباتی از میت رامنی پیشی گیرد.

برخی دیگر از تحلیل گران سیاسی معتقدند طوفان سندی در نهایت به نفع هیچیک از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا نخواهد شد.

به گزارش شبکه فرانس24، گرگوری لِبل تحلیل گر سیاسی می گوید، تاثیر واقعی طوفان بیشتر در ایالت نیوجرسی، نیویورک و کانکتیکات مشاهده شد. این ایالت های ایالات کلیدی نیستند، آنها ایالت هایی هستند که رئیس جمهور اوباما در آنها پیروز خواهد شد. بنابراین تاثیر طوفان بر انتخابات حداقل خواهد بود.

باراک اوباما قرار است تبلیغات خود را روز پنجشنبه در نوادا و کلرادو از سر گیرد.




پنجشنبه، 11 آبان ماه 1391 برابر با 2012-11-01 ساعت 10:11
خبر بعدی : اخراج نوری زاد از نمایشگاه با شعار مرگ بر منافق
خبر قبلی : تجمع اعتراضی کارگران شرکت تارا در کامیاران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -