احمدی نژاد مديريت ژله‌ای را در کشور باب کرد

نماينده کاشمر در مجلس هشتم، با بيان اينکه تغيير استانداران در عمر باقيمانده از عمر دولت دهم به مصلحت نيست، گفت: مبارزه با تثبيت مديريت موضوعي بغرنج بود که در دولت نهم و دهم باب شد.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از عملکرد دولت در تغيير استانداران در مدت باقيمانده از عمر دولت دهم، مبارزه با تثبيت مديريت را از موضوعات بغرنج در دولت نهم و دهم خواند وافزود: دولت نهم و دهم مديريت‌هاي ژله‌اي و متزلزل را در کشور باب کرد به طوريکه هيچ مديري اطمينان ندارد اگر فردا در محل کار خود حاضر شود در سمت خود باقي است يا خير؟

نماينده مردم کاشمر در مجلس هشتم، با يادآوري عزل وزير امور خارجه وقت حين مذاکره با رئيس‌جمهور سنگال، ادامه داد: اين موضوع تا حدي در دولت تکرار شده که قبح آن براي مسئولان ريخته و در واقع آن را گناه قلمداد نمي‌کنند. وي با بيان اينکه 7 الي 8 ماه تا پايان عمر دولت نهم باقي‌نمانده است، يادآور شد: در اين مدت کدام استاندار قادر است امور استان را ساماندهي کند، مگر اينکه بگوييم استاندار قرار است معجره کند که اين هم امکان‌پذير نيست.

عضو کميسيون اقتصادي در مجلس هشتم، با انتقاد از عملکرد دولت در برکناري استاندار خراسان رضوي، تاکيد کرد: اگر استاندار قبلي عملکرد مثبتي داشته به طور طبيعي بايد در اين 7 الي 8 ماه هم به فعاليت خود ادامه دهد، اما اگر هم خوب نبوده چرا منصوب شده است؟ ممکن است بگويند استانداري که برکنار شده تا اندازه‌اي نامناسب بوده که يک روز هم نبايد وي را تحمل کرد، در اين شرايط هم جاي طرح اين سوال وجود دارد که چرا زودتر برکناري انجام نشد؟

وي با بيان اينکه تغيير استانداران در مدت باقيمانده از عمر دولت دهم قابل توجيه و به مصحلت نيست، تاکيد کرد: حتي رهبر معظم انقلاب طي رايزني با مجلس به نمايندگان توصيه کردند براي 8 ماه باقيمانده دست به استيضاح نزنيد و از ابزار ديگري استفاده کنيد، که به اعتقاد من هم اگر در شرايط فعلي وزيري استيضاح شود چه کسي در مدت باقيمانده مسووليت وزارتخانه موردنظر را خواهد پذيرفت آن هم با اين اوضاعي که دولتمردان براي اقتصاد کشور به بار آورده اند؟

عضو کميسيون اقتصادي در مجلس هشتم، تغيير استانداران در سطح کشور را ناشي از بي‌برنامگي دولت خواند وتصريح کرد: يکي از عيب‌هاي دولت اين است که در انجام وظايف خود دچار روزمرگي شده، به اين معنا که امروز خوابيده و فردا تصميم مي‌گيرد.



چهارشنبه، 10 آبان ماه 1391 برابر با 2012-10-31 ساعت 10:10
خبر بعدی : نتايج يک تحقيق درباره سلامت جنسی زنان ايرانی
خبر قبلی : سال آينده ماليات جايگزين نفت می‌شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -